Miksi meileihin ei vastata?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meijukainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meijukainen

Vieras
Olen alkanut miettiä, että onkohan minussa jotain vikaa, kun yhteydenpito uusien meilikavereitten kanssa loppuu aina pariin viestiin heidän aloitteestaan. Olinpa sitten vastannut itse toisen jättämään etsin ystävää-ilmoitukseen tai jättänyt itse ilmoituksen, johon saan vastauksia, lopputulos on aina sama: enintään muutaman viestin jälkeen yhteydenpito lopetetaan ilman minkäänlaista selitystä. Toisinaan laittamaani ensimmäiseenkään viestiin ei välitetä vastata millään tavalla. Onkohan tämä kovinkin yleistä?

Mielestäni olisi kohteliasta ilmoittaa toiselle vaikkapa "valitettavasti sain niin paljon vastauksia, ettei aika riitä kaikkien kanssa kirjoitteluun" tai sanoa paukauttaa vaikka ihan suoraan, että meillä ei taidakaan olla niin paljon yhteistä, että haluaisin kirjoitella sun kanssa. Mutta yhtäkkinen, selittämätön hiljaisuus tuntuu pahalta. Sitä tosiaan miettii, että kirjoitinkohan jotain "väärin" vai mikä minussa on vikana... ja päivä toisensa jälkeen käyn silti tarkistamassa sähköpostin, että jospa sittenkin... :(

Mulla on nyt se tilanne että on niin paljon vastaamattomia viestejä, etten enää tiedä mistä lähteä purkamaan sitä kasaa.
Tuntuu että ihan pää menee sekaisin kun yritän alkaa kirjoittamaan. :/

Olen joskus huomannut sen saman. Aina ei ilmeisesti löydy sitä yhteistä jonka pohjalta jatkaa kirjoittelua. Olisi tietysti kohteliasta kertoa asiasta, mutta löytyisikkö siihen oikeita sanoja. Ettei vain töksäyttäisi, että ei enää huvita...

Yhteistyössä