Miksi meikki valuu silmien alle ihojuonteisiin? mitä näppyjä naamassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ece"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ece"

Vieras
Minulla pintakuiva sekaiho (kosmetologi sanoi että kosteusköyhä iho). Nenä ja otsa alkaa kiiltämään todella nopeasti. Mutta sitten se kysymys: MIKSI ihmeessä meikkivoide jää silmien alle jokaiseen juonteeseen, meikkauksen jälkeen ihan siisti meikki mutta muutaman tunnin päästä kaikki silmän alla ja ulkonurkassa ihojuonteissa.
Sama ongelma jos laittaa vaan kevyesti peitevoidetta. käytän meikinalusvoidetta ennen meikkausta. kosteusvoidekkin saa imeytyä kunnolla ennen meikkausta. Millä tän sais estettyä?
Mistä johtuu pienet näppylät joita tullu paljon etenkin kasvoihin nyt parin viikon aikana? kasvonhoito ei ole muuttunut mitenkään et siitä johtuisi. millä noi saa pois ja estettyä ettei tule lisää?
Ja sitten se ikuisuus ongelma: miten estää nopea ihon kiiltely?

[QUOTE="vieras";26475448]hmm... mulla auttoi vähän tuohon se etten laita ollenkaan meikkivoidetta silmiin vaan nestemäistä peiteväriä ja siihen puuteri päälle..[/QUOTE]

ei toimi, kokeiltu on.

Käytätkö silmänympärysiholle silmänympärysvoidetta vai tavallista kosteusvoidetta? Mulla loppui valuminen kun lopetin kosteusvoiteen läträämisen silmien ympärille ja vaihdoin kunnolliseen silmänympärysvoiteeseen.

[QUOTE="xXx";26479107]Käytätkö silmänympärysiholle silmänympärysvoidetta vai tavallista kosteusvoidetta? Mulla loppui valuminen kun lopetin kosteusvoiteen läträämisen silmien ympärille ja vaihdoin kunnolliseen silmänympärysvoiteeseen.[/QUOTE]

Mulla lumenen silmänympärysvoide jota käytän. olen etsinyt kosteuttavampaa vaihtoehtoa mut en ole löytänyt.

Lorealin meikinpohjustuspurkki kehiin! Sellainen pieni pyöreä purkki, jossa on vaaleanpunaista meikinpohjustusainetta. Sitä laitetaan pieni sipaisu meikin alle ja sopii loistavasti myös silmänympärysiholle, eli esim. luomivärin/silmänalusten meikin pohjustukseksi. Mulla ei ole toivoakaan luomivärin tai minkäänlaisen silmämeikin käyttämisestä ilman tuota. Ihan loistava tuote, maksaa jotain 12-13 e, mutta yksi purkki kestää piiitkään ja noita on usein myös tarjouksessa. Suosittelen!

Ongelmaa ei ole oikein ratkaisua. Mitä tummemmat silmänaluset ovat ja mitä kuivempi iho, niin sitä enemmän meikin juonteisiin karkaaminen korostuu. Silmän alle tulisikin laittaa mahdollisimman vähän meikkiä. Jos on oikeasti tummat silmänaluset, niin sitten peitevoide (esim. Lancomen silmanlusille tarkoitettu) on ainoa oikea tuote. Jos tummia silmänalusia ei ole, nmiin meikkiä silmän alla kannattaa välttää. Meikkivoiteen sävy täytyy olla niin oikeia, että eroa ei huomaa.

[QUOTE="dippa";26479514]Lorealin meikinpohjustuspurkki kehiin! Sellainen pieni pyöreä purkki, jossa on vaaleanpunaista meikinpohjustusainetta. Sitä laitetaan pieni sipaisu meikin alle ja sopii loistavasti myös silmänympärysiholle, eli esim. luomivärin/silmänalusten meikin pohjustukseksi. Mulla ei ole toivoakaan luomivärin tai minkäänlaisen silmämeikin käyttämisestä ilman tuota. Ihan loistava tuote, maksaa jotain 12-13 e, mutta yksi purkki kestää piiitkään ja noita on usein myös tarjouksessa. Suosittelen![/QUOTE]

Tuota käytin ennen mutta kun ei toiminut ollenkaan siirryin takaisin lumenen meikinpohjustus voiteeseen.

Pohjustus kannattaa laittaa ainoastaan yläluomille (hyviä esim. Too Faced ja UDPP). Silmänalusilla kaikki ylimääräinen on haitallista. Kunnon kosteutus ja meikkiä vaan tarvittaessa.

Yhteistyössä