Miksi meikkaat? Jos mies käskisi lopettamaan meikkaamisen niin tottelisitko häntä?

Silloin, kun mä meikkaan niin mä teen sen ihan itteni takia ja siksi, että haluan näyttää paremmalta. Esim. jos menen viihteelle, niin haluan laittaa itteäni vähän paremmin.

Yhdenkään miehen olisi turha tulla vikisemään, että lopeta meikkaaminen B) :D
 
Mä meikkaan harvoin, esim. jos viihteelle menen. Ja meikkaan sen takia ettei minuu kukaan tunnistais (asiaa pohdiskeli kuopus joskus) :LOL:

Ei vaan, emmie tiiä. Huvikseni varmaan, mutta tosiaan mä meikkaan varmaan pari kertaa vuodessa.

Ja en lopettais meikkaamista kenenkään takia.
 
Koska mulla on niin olemattoman vaaleat ja lyhyet ripset ettei ne näy mihinkään ilman ripsiväriä. "Piirrän" siis silmät itselleni joka aamu. Enempää en yleensä meikkaa, paitsi juhliin.

Enkä lopettaisi meikkaamista(kaan ) kenenkään käskystä.
 
lilliputti
Meikkaan, koska muuten näytän kovin valjulta. Siniharmaat silmät ja maantienruskea tukka, you know. En lopettaisi vaikka pyytäisi, tosin en paksua kerrosta koskaan naamaan sudikaan.
 
meikkaan harvoin. ja enemmän kyllä itseni takia kuin ukon :D
ukko kuitenkin on niin ihana, että on nätisti sanonut,ettet sä mitään meikkiä tarvitse :heart:
vaikka totuus on välillä kyllä ihan muuta :LOL:
 
auryn h.
Meikkaan näyttääkseni paremmalta. Kirjava iho kun ei ole kovin nätti, ja pelkällä meikkivoiteella ja puuterilla näyttää aikamoisen kalpealta...

En lopettais meikkaamista kenenkään pyynnöstä, never ever.
 
Meikkaan päivittäin paitsi en semmoisina päivinä kun olen kotona enkä mene mihinkään...esim.sunnuntaisin ja se kuuluu työhöni että on laitettu....en todellakaan lopettaisi jos mies vaatisi..onko semmoisia miehiä..??? Luulisi että olisivat tyytyväisiä kun nainen laittautuu ja on hyvännäköinen...asia erikseen jos todella omaa semmoiset piirteet että ei tarvitse laittaa mitään naamaansa-mutta semmoisia on kait harvassa.

Mä myös tykkään meikata se on kivaa ja taidetta jos siis sen osaa,ei mitään sota maalausta...

Toki voisin liikkua tuolla kylillä ilman meikkiä ja joskus niin on käynytkin mut oon vaan tottunut siihen se kuuluu aamurutiineihin siinä missä hampaiden harjaus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-80:
Meikkaan päivittäin paitsi en semmoisina päivinä kun olen kotona enkä mene mihinkään...esim.sunnuntaisin ja se kuuluu työhöni että on laitettu....en todellakaan lopettaisi jos mies vaatisi..onko semmoisia miehiä..???
Sama homma täällä. Katson että meikattuna olen huoliteltu, jollainen työssäni kuuluu ollakin.



 
Koska olen siinä asiassa pinnallinen ja tykkään näyttää mahd. hyvältä ja antaahan se itsevarmuutta.
Olen teinistä asti tykännyt laittaa itseäni ja se ei lopu äitiyteen.

Nyt kesällä riittää ripsari ja huulikiilto mutta kyllä talvella tulee arkena töihin ja kouluun laitettua puuterit sun muut.

En asuisi miehen kanssa joka kontrolloisi pukeutumistani, meikkaamistani tms.


 

Yhteistyössä