MIksi meidän jääkaapissa on aina vettä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pah!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pah!

Vieras
Just ostettiin uudet, jääkaappi ja pakastinkaappi. Ja taas oli lammikko vettä pohjalla... Miksi sitä tulee niin paljon??
Ei luulisi sen "poistoaukon" siellä seinässä olevan vielä tukossakaan.

Onko teillä jotain ruokia kiinni jääkaapin takaseinässä. Jos joku tuote koskettaa takaseinää niin alkaa helposti keräämään jäätä ja sit sulattelee sitä usein.

No joo, sitä mä olen vähän ihmetellyt, että miksi siellä on jäätä takaseinässä, ajoittain.
Silläkö ongelma ratkeaa, että ei työnnä kamoja ihan peräseinään kiinni? Tahtoo vaan tila loppua ;)

Meillä kans. Jääkaapin sisällä olevan poistoaukon putsauskaan ei auta, joten vika on ilmeisesti jääkaapin takaosassa olevassa poistovesisysteemissä (en muista ja tiedä tarkemmin, mutta noin ohjekirjassa sanottiin).

Alkuperäinen kirjoittaja pah!:
No joo, sitä mä olen vähän ihmetellyt, että miksi siellä on jäätä takaseinässä, ajoittain.
Silläkö ongelma ratkeaa, että ei työnnä kamoja ihan peräseinään kiinni? Tahtoo vaan tila loppua ;)

Jep, peräseinään ei saa laittaa kiinni, sillon valuttaa vettä väärään paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pah!:

ei niitten paljoa sieltä takaseinästä tarvitse irti olla. kuhan ei kosketa sinne seinään, se riittää:)

Yhteistyössä