äiti88
Meillä on 3 viikkoa vanha tyttö, ja huolestuttaa kovasti onko hänellä jotain vakavampaa vaivaa.. Hän on lähes vuorokauden ympäri itkuinen. Hän herää unilta tosi kiukkuisena, syötön jälkeen hän itkee..ja oikeastaan tissi on ainoa paikka missä hän viihtyy. Unetkin jäävät välillä tosi vähäisiksi, kun tuntuu että jokin kova kipu herättää hänet... Nukahdettuaan hän saattaa joskus olla vain 5min unessa ja sitten itku taas alkaa. Mutta joskus kyllä nukkuu myös 3 tuntia putkeen, usein öisin kun on nukahtanut tissille. Välillä mietin että syötänkö häntä liikaa. Mutta kun se on ainoa paikka missä hänellä on hyvä olla... Olen soitellut sukulaisille ja neuvolaan ja kysynyt apua mutta kaikki vaan sanoo että se on ihan normaalia että vauvat itkee kun niillä on vatsaväänteitä.. Voiko itku johtua vaan vatsavaivoista?
Kertokaa te pienten vauvojen vanhemmat: millaisia teidän peinokaiset on? paljonko nukkuvat päivässä? paljonko syövät? itkevät?
Ymmärrän tietysti senkin että kaikki ovat yksilöitä, mutta onko kellään vastaavaa kokemusta?
Ensimmäisestä lapsesta on kyse, ja olen tälläinen hermoheikko äiti, ja mietin koko ajan onko lapsemme kunnossa...
Kertokaa te pienten vauvojen vanhemmat: millaisia teidän peinokaiset on? paljonko nukkuvat päivässä? paljonko syövät? itkevät?
Ymmärrän tietysti senkin että kaikki ovat yksilöitä, mutta onko kellään vastaavaa kokemusta?
Ensimmäisestä lapsesta on kyse, ja olen tälläinen hermoheikko äiti, ja mietin koko ajan onko lapsemme kunnossa...