Miksi mä en näe vaikka piilarit päässä?

Kyy
Aamulla vielä vaihdoin ihan uudet piilarit. Tuntuu kuitenkin nyt siltä, ettei mulla ois ollenkaan piilareita. En nää näillä kunnolla. Etenkin näytön kattominen on vaikeaa. Mikähän vois olla vialla?

Kyy
Ei oo samassa silmässä eikä vanhat alla (otin aamulla pois, kun päätinkin vaihtaa uudet linssit), molempia kyllä kokeiltu. Mietin vain, että ovatkohan perkeleet myyneet mulle väärät voimakkuudet? :kieh:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Ei oo samassa silmässä eikä vanhat alla (otin aamulla pois, kun päätinkin vaihtaa uudet linssit), molempia kyllä kokeiltu. Mietin vain, että ovatkohan perkeleet myyneet mulle väärät voimakkuudet? :kieh:
Muljahtaneet silmän taakse? :x Niit onkii kiva ronkkia pois...

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Muljahtaneet silmän taakse? :x Niit onkii kiva ronkkia pois...
Ei, kyllä ne on ihan paikoillaan. Piti oikein kokeilla. :D

Oiskohan kuitenkin väärä voimakkuus tai sitten jos sulla on näkö -, oot vahingossa tilannut + (näin kävi mulle kerran, onneksi huomasivat ennen lähettämistä..).

Miksi muuten ostat liikkeestä kun netistä saa paaaljon halvemmalla AirOptixeja?

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Oiskohan kuitenkin väärä voimakkuus tai sitten jos sulla on näkö -, oot vahingossa tilannut + (näin kävi mulle kerran, onneksi huomasivat ennen lähettämistä..).

Miksi muuten ostat liikkeestä kun netistä saa paaaljon halvemmalla AirOptixeja?
Näillä oli liikkeessä tarjous, jossa ne tuli halvemmaksi sieltä. Yleensä kyllä ostan netistä. :D
Ja nyt kotona pääsin tarkastaan myös voimakkuudet, ihan oikein pitäis olla.

Yhteistyössä