Muljahtaneet silmän taakse? :x Niit onkii kiva ronkkia pois...Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Ei oo samassa silmässä eikä vanhat alla (otin aamulla pois, kun päätinkin vaihtaa uudet linssit), molempia kyllä kokeiltu. Mietin vain, että ovatkohan perkeleet myyneet mulle väärät voimakkuudet? :kieh:
Ei, kyllä ne on ihan paikoillaan. Piti oikein kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muljahtaneet silmän taakse? :x Niit onkii kiva ronkkia pois...Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Ei oo samassa silmässä eikä vanhat alla (otin aamulla pois, kun päätinkin vaihtaa uudet linssit), molempia kyllä kokeiltu. Mietin vain, että ovatkohan perkeleet myyneet mulle väärät voimakkuudet? :kieh:
Joo, on tallessa kun ostin isomman satsin. En vaan pääse heti tarkastaan kun oon töissä. Pitää kotona katsoa.Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:Jos sulla on vielä ne paketit tallessa, niin katso niistä, eikös niihin oo merkattu se voimakkuus?
käypäs vaikka lenswayn sivuilla ja vertaile siellä. Tosin optikolta tarviit ensin reseptin, jotta tiedät mitä tilata.Alkuperäinen kirjoittaja anna:SAAKOS TUNKEA kysymään että mitä piilarit maksaa, erilaiset kaikki?
On mulla silmät auki.Alkuperäinen kirjoittaja M:Onko sulla silmät auki??
No ei kyllä ollut mikään "iso ja edullinen" pakkaus! Ihan on AirOptixin linssejä ja normipakkaus (6 linssiä), vielä liikkeestä ostettu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luulen, että niissä isoissa edullisissa pakkauksissa voi olla sattumia mukana![]()
Näillä oli liikkeessä tarjous, jossa ne tuli halvemmaksi sieltä. Yleensä kyllä ostan netistä.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Oiskohan kuitenkin väärä voimakkuus tai sitten jos sulla on näkö -, oot vahingossa tilannut + (näin kävi mulle kerran, onneksi huomasivat ennen lähettämistä..).
Miksi muuten ostat liikkeestä kun netistä saa paaaljon halvemmalla AirOptixeja?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel