Miksi mä en löydä miestä elämääni?!

• Viestiketjun aloittaja Itsesäälipurkaus
  • Ensimmäinen viesti
Itsesäälipurkaus
Erosin kuukausia takaperin vuosia kestäneestä (huonosta) parisuhteesta, eikä elämä hymyile vieläkään. Saan miehiltä paljonkin huomiota, mutta ketään potentiaalista miestä ei sitoutuminen kanssani kiinnosta.

Päivät jaksan juuri ja juuri töissä, illat menevätkin sitten neljän seinän sisällä itkiessä. On niin helvetin paha olla! Ja kyllä, käyn totta kai myös ulkona silloin tällöin ja olen iloinen, mutta eipä se koskaan johda mihinkään suurempaan.

Ehdin ihastua erääseen mieheen, jonka kanssa oli säpinää, mutta sekin kariutui kun hän halusi palata yhteen eksänsä kanssa. On niin surkea ja tylytetty olo! :'(

mama
Luulisin, että sun tarvis vaan nyt käydä henkisesti läpi sitä edell. suhteen päättymistä, ennen kuin voit ajatella sitoutumista uuteen ihmiseen. Mä olin ainakin eron jälkeen niin epätoivonen ja itkunen, että jälkeen päin en ees ymmärrä, miten joku mies mun kans olis jaksanu olla, kun en tosiaankaan ollut yhtään jaloillani, hain vaan jotain lohtua toisesta, kun en kestäny yksin oloa...

Itsesäälipurkaus
Varmaan jos mulla olisi jo lapsia, tilanne olisi eri. Mutta tuntuu, että biologinen kellokin tikittää jo niin lujaa, että multa menee kohta mahdollisuudet perheenlisäykseenkin. :/

janu
Haluutko yhen, täältä saat. 33-vuotias vakituisessa työpaikassa käyvä ahkera mies, osaa myös kokata. Pitkä, mutta hieman pyöristynyt keskeltä. Hyvä sängyssä, voisi olla kekseliäämpikin. Annetaan hyvään kotiin pitovaikeuksien takia. :mad:

Yhteistyössä