Miksi maahanmuuttajat vastustavat maahanmuuttoa vastustavaa puoluetta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Hmm, olisipa kiinnostava kuulla maahanmuuttajien vastauksia ap:n kysymykseen.
No. Mä luulen, et ihmiset kategorisoi asioita niin eri tavoin. Itse en ole kovin maahanmuuton vastustaja, en kategorisoi maahanmuuttajia huonommiksi tai paremmiksi, mutta tiedän ihmisiä, maahanmuuttajia, jotka niin tekevät.
Eli toisia kansallisuuksia pidetään huonompina joistain syistä, joita voi varmasti jokainen arvella. Toiset kansallisuudet taas on niitä hyviä.. sitä voisi kutsua siksi paremmaksi maahanmuutoksi.
Ehkä tommoiset Ruotsiin muuttaneet suomalaiset tuntevat olevansa enemmän heikäläisiä, ja ajattelevat, että kauempaa tulevat ovat sitten huonompia tai tulevat vääristä motiiveista.

Muutama vuosi sitten HS:ssä oli juttua virolaisista maahanmuuttajista Suomessa. He pitivät itseään parempina, kun tulevat tekemään töitä, eivät loisimaan. No, siitähän on sitten paikallisväestö montaa eri mieltä jälleen.

Mut kyl minua sellainen, että esim mä olen "parempi" maahanmuuttaja (ihan paikallisten sanomana) kummastuttaa ja hämmästyttää. En mä koe olevani yhtään sen parempi millään saralla, kuin kukaan muukaan ihminen.
 
Hmm, olisipa kiinnostava kuulla maahanmuuttajien vastauksia ap:n kysymykseen.
Meitä maahan muuttaneita on useampaa sorttia.
Jotkut meistä eivät halua pummeja samalle seudulle, jossa itse asumme.
Emme halua todennäköisiä rikollisia myöskään. ( Täytyy kuitenkin muistaa, että täytyy tehdä rikos ennen kuin on rikollinen)
Itselle ei vaikuta ihon väri tai kulttuurierot mItenkään niinkauan, kun ne ovat paikallisen lainsäädännön mukaisia.
 

Yhteistyössä