S
Sekaisin Mari
Vieras
Tajusin juuri, että olen aikalailla mätä sisältäni. Pitäiskö mun miehen heittää minut pois niin kuin kaikki muutkin huonot hedelmät? Johan se on saanu minusta kaiken mitä minusta saatavissa on. On saanut lapsia ja rakkautta. Nyt tuntuu, että olen kaikkeni antanut ja minulla ei ole mitään jäljellä. Tajusin että itsetuntoni on jossain pohjamutien alapuolella ja olen ihan helvetin masentunut. Aiemmin vain ajattelin olevani vähän alakuloinen ja stressaantunut. Nyt tajuan että se on paljon enemmän. Ehkä enemmän kuin osaan käsitellä. Mitä minun tälle kaikelle pitäisi tehdä? Mitä se semmonen psykologi tekee? olen pienestä pitäjästä kotosin ja ajatus jollekin kallonkutistajalle menosta hirvittää kun kaikki leimais hulluksi. mitä semmonen ees maksaa? määrääkö ne aina vaan lääkkeitä tämmösiin ongelmiin vai voisko nämä hoitaa ilman? en tykkää syödä lääkkeitä. mulla ahdistaa oma tila. paraneeko tästä ikinä? mulla on yks vähän nuorempi serkku joka on ollu jo pari vuotta sairaslomalla masennuksen takia. onko mulla sama eessä? luulen kyllä että masennuskeni johtuu palojolti liiasta kotonaolosta ja työssäolo auttaisi. miten tästä kaikesta voi jollkein puhua kun saan sen itsellenikin selväksi vain kirjoittamalla. osa ongelmaa on että olen alkanut saada sellaisia paniikkikohtauksia jos pitää käydä pitkiä keskusteluja. haluan tehdä tälle asialle nyt jotain ennen kuin tämä kaikki saaa minut tekemään jotain typerää ja peruuttamatonta. hakemaan itsetuntoani jostain ihan väärästä paikasta tai jotain...