miksi mä kidutan itseäni noilla hääohjelmilla....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
nytkin katsoin eilisen meidän häät ja itkinitkinitkin, mä itken jokaikisessä jaksossa. mä itken koska ne jaksot on niin koskettavia, mutta eniten mä itken siksi etten varmaan koskaan saa itse kokea tuota kaikkea.
kyyneleet vaan valuu poskille.
miehen kanssa alunperinkin puhuttiin että ilmanmuuta naimisiin ja se kosikin 2v seurustelun jälkeen, nyt oltu 4v kihloissa ja mies vaihtaa puheenaihetta aina kun alan puhua naimisiinmenosta. se ei vaan puhu vaikka kyselen ja tästä päätellen mä en sen kanssa naimisiin pääse ja se SATTUU koska se olis mulle erittäin tärkeää ja mies tietää sen.

Kyllä minäkin noita ohjelmia katson, vaikkei koskaan mennä miehen kanssa naimisiin.. Ja niin minäkin olisin halunnut naimisiin, mutta mies ei. Kaikkeen tottuu, ei tunnu nuo ohjelmat enää yhtään pahalta.

Ja täällä kidutan itseäni palstailemalla. Vittu kun tuli paha mieli noista Laran raskausmahakuvistakin. :'(
Itse menetin omani ja nyt raskaus olisi jo yli puolenvälin. Vittu!

joo, mekin ollaan oltu jotain 7 vuotta yhdessä ja piti muka mennä naimisiin. ei näy mitään tapahtuvan, vaikka oon kyselly. mutta mua ei vielä ahista kattoo niitä hääohjelmia. varmaan kohta alkaa, kun tajuan etten naimisiin ikinä pääsekään. olis ihan kiva ollut mennä naimisiin ennen ku on 30, mutta ehtii kai tuota...

Minä en oel päässyt edes kihloihin vaikka niin kovasti sitä haluan. 3,5 vuotta seurusteltu. Naimisiin vielä vaikeempi päästä varmastikin. Välillä ihan ahistaa ja kidutusta on mullekin noi hääohjelmat :(

Olen yhden kerran eronnut, mutta haluaisin edes kerran elämäni aikana kokea ne unelmahäät joita minulla ei ole ollut ja miehen kanssa jota todella Rakastan <3

MInusta tuntuu, että tuo sitoutuminen on miehille iso peikko.

Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:
Miehes on kyllästyny suhun.

ja se olis sinusta naurun asia? :(

mä olen kysynyt et onko kyllästynyt, mikä mättää ja missä vika ja mitä on tapahtunu, mut ei ole, ei mikään, ei missään, ei mitään........
mulla on tosi paha mieli.

Mulla harmittaa vieläkin kun jäi se 1 hääohjelma näkemättä - siinä oli kuulemma ollut pyörätuolissa istuva miesstrippari! Olisi kiinnostanut nähdä miten sellainen tanssi tapahtuu.

Yhteistyössä