Miksi mä en saa tota vauvaa nukkumaan?

RouvaHeinonen

Jäsen
14.08.2006
553
0
16
Isänsä vaan antaa iltamaidon ja laittaa sen sänkyyn ja sinne nukahtaa... Äsken huusi melkein tunnin, eikä auttanut sängyssä paijailut tai syli... saati että olisi sinne itsekseen jäänyt! Muutenkin yöllä heräilee jatkuvasti, jos olen lähimaillakaan. Isänsä kanssa nukkuu lähes täysiä öitä. Ikää vauvalla 7,5kk. Huono äitikö pientä miestä kiukuttaa??? Nyt nukahti kun annoin lisää maitoa, mutta näistä jatkuvista syömisistä yritetään päästä eroon. Nälkä ei ole, söi reilun iltapuuron ja pullollisen maitoa vielä päälle. En imetä enää ja kuukausi oltu jo ilman tissiä (ei kelvannut enää, muuta kun öisin olisi halunnut tissiä suuhun jatkuvasti).

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Se on se eroahdistus kun äiti on niiiiin iiiiihana!!!Kyllä se ohi mennee!

Mutta kun ei lähelläkään ole hyvä, edes kainaloon ei nukahda. Olin kyllä tossa viime viikolla pari yötä pois (kamala äiti) ja sitä se varmaan kostaa!!! Noita yöheräilyjä se ei kyllä oikein selitä, koska näin on ollut aina. Minun kanssa heräilee, mutta isän kanssa ei.

Kun sen isän kanssa ON toisenlainen nukkua- suurin osa isistä ei edes herää kovin pieniin kitinöihin, mihin taas suurin osa meistä äideistä havahtuu. Iskä on iiihan eri kun äiti.

Meillä mies edelleen nukuttaa 1 vuotiaan pojan- käy vartissa. Minä jos olen siinä tehtävässä ja tasan samoin toimin, menee reilu tunti.

Ei lapsi mitään kosta.

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Ei lapsi mitään kosta.

Sen piti olla lainausmerkeissä sen kostamisen... siis tarkoitin sitä, että nyt kun äiti on ollut pois vähän aikaa, niin sen jälkeen tietysti takertuu enemmän ja haluaa huomiota... näin meillä aina on mennyt molempien poikien kanssa.

no meillä vähän sama homma,likka 1v ei muuta teekkään ku nuohoo mun kintuissa. Jos lähen esim.ulos koiran kaa ja likka jää isälle,niin käy vähä väliä parkumassa ovella et missä äitiiiiii
Välillä ei kelpaa edes isä vaan äitiäiti

meillä kyllä näin ollut aina

heräilee joo jatkuvasti aina kun olen lähettyvillä. isän kanssa nukkuu kuin tukki. epäilin itsekin jo, että on joku vaiva, mutta viime yönäkin veti unta kaaliin melkein aamuun asti heräämättä. nyt taisi nukahtaa onneksi uudestaan itsekseen, JIPPII!

no hyvä että nukahti. Toivottavasti homma rauhoittuu. Onhan tuo ikäkin kyllä sellainen "eroahdistus"ikä. Toi liikkumisen oppiminenkin vaikuttaa uneen tehden siitä levotonta ja rauhatonta. Hyviä öitä vaan sinne , koko perheelle!

Yhteistyössä