Miksi linkit kuuluu laittaa ketjuihin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin?
Rasset heittelee väitteitään ja jättävät linkit pois, kun niitä kyselee niin länkytetään etsimään itse. Eikä muut rasset välitä, pääseehän öyhöttämään ihan ilmaiseksi.

Mut ootas kun suvakki ( kiusallaan ) tekee samoin niin huuto on jäätävää.

Mut kysymys kuuluu, miksi jätät linkin laittamatta?
 
Välillä tuntuu, että se linkkien pyytely on lähinnä kiusaamista. Pyydetään linkkiä itsestäänselviin asioihin, vrt. "Maapallo ei ole litteä. - Linkki?"
 
vierailija
Välillä tuntuu, että se linkkien pyytely on lähinnä kiusaamista. Pyydetään linkkiä itsestäänselviin asioihin, vrt. "Maapallo ei ole litteä. - Linkki?"
Persujen puolesta kyllä.



Tässä taas hyvä esimerkki kuinka linkki/linkit olis oleellisia.

(Halla-aho ketjussa linkkiä en laittanut kun ei tässäkään ollut )
 
vierailija
Välillä tuntuu, että se linkkien pyytely on lähinnä kiusaamista. Pyydetään linkkiä itsestäänselviin asioihin, vrt. "Maapallo ei ole litteä. - Linkki?"


Yllättävän moni uskoo tänäkin päivänä, että maa on litteä. Maailmanlaajuinen Flat Earth -liike pitää maapalloa suurena valheena muiden joukossa, ja se on rantautunut myös Suomeen.
 
  • Haha
Reactions: Palstapesu
vierailija

Yllättävän moni uskoo tänäkin päivänä, että maa on litteä. Maailmanlaajuinen Flat Earth -liike pitää maapalloa suurena valheena muiden joukossa, ja se on rantautunut myös Suomeen.
Onko se Sidney tota sakkia?
 
vierailija
Välillä tuntuu, että se linkkien pyytely on lähinnä kiusaamista. Pyydetään linkkiä itsestäänselviin asioihin, vrt. "Maapallo ei ole litteä. - Linkki?"
Tämä on nimenomaan alkujaan vasemmiston taktiikka, jolla pyritään estämään poliittisesti epäkorrekti keskustelu. Jos joku vaikkapa aloittaa keskustelun rotujen välisistä älykkyyseroista, hyökätään vaatimaan linkkejä ja tietenkin vielä alkuperäistutkimuksiin koska kaikki muut sivustot ovat propagandaa. Tuo keino on niin tehokas tapa tuhota keskustelu kun se muuttuu jankkaamiseksi propagandasivustoista ja argumentaatiovirheistä, että se laajeni hyvin nopeasti yleiseksi ohjesäännöksi. Linkin kysyminen yhdistettynä väärinymmärtämiseen on yksi suvakkien suosikkikeinoista.
 
vierailija
Täällä tänään yksi huutelee Thl Salmisen sanoneen et 31% tartunnoista on ravintoloista eikä laittanut linkkiä, etsi itse oli kommentti.
Minä etsin, Salmisen mainitsema luku oli 10-15%
Nyt se sama jankkaa sitä 31% toisessa ketjussa.

siksi ne linkit.


 
vierailija
Täällä tänään yksi huutelee Thl Salmisen sanoneen et 31% tartunnoista on ravintoloista eikä laittanut linkkiä, etsi itse oli kommentti.
Minä etsin, Salmisen mainitsema luku oli 10-15%
Nyt se sama jankkaa sitä 31% toisessa ketjussa.

siksi ne linkit.


Jos et ole huomannut, niin tuolla koronavouhottajalla on tietynlainen pakkomielle. Kommunikaatio ei ole tasapuolista ja faktaperusteista. Enkä ole lainkaan varma, että hän on kiinnostunut keskustelusta, vaan ehkä mieluumminkin julistamisesta. Julista takaisin.
 
vierailija
Ouroboros
 
Niin?
Rasset heittelee väitteitään ja jättävät linkit pois, kun niitä kyselee niin länkytetään etsimään itse. Eikä muut rasset välitä, pääseehän öyhöttämään ihan ilmaiseksi.

Mut ootas kun suvakki ( kiusallaan ) tekee samoin niin huuto on jäätävää.

Mut kysymys kuuluu, miksi jätät linkin laittamatta?
Aloittajan kommentissa ei ollut linkkejä väitteiden tueksi. Siis linkkejä, jotka osoittavat että "rasset öyhöttävät ihan ilmaiseksi" ja "kun suvakki kiusallaan tekee saman, on huuto jäätävää". Ilmaisun sanavalinnatkin olivat kovin leimaamishakuisia.

Minä laitan usein linkkejä. Olen huomannut, että suurin osai jättää ne kuitenkin lukematta tai ainakaan ei kerro, miksi hän edelleen jankkaa linkin todisteita vastaan.
 
Täällä tänään yksi huutelee Thl Salmisen sanoneen et 31% tartunnoista on ravintoloista eikä laittanut linkkiä, etsi itse oli kommentti.
Minä etsin, Salmisen mainitsema luku oli 10-15%
Nyt se sama jankkaa sitä 31% toisessa ketjussa.

siksi ne linkit.


Osaatko lukea omaa linkkiäsi, sieltä tuo selitys erimielisyydellenne löytyy:

Koko maan tartunnoista, joista tartunnanlähde saatiin selvitettyä, noin 40 prosenttia oli peräisin perhepiiristä tai työpaikalta ja noin 10–15 prosenttia ravitsemisliikkeistä.
Nuorten ja nuorten aikuisten osuus todetuista koronavirustapauksista on nyt suurempi kuin keväällä. Viime viikolla yli 70 prosenttia todetuista tartunnoista todettiin alle 50-vuotiailla ja miltei puolet alle 30-vuotiailla.
Salmisen mukaan laaja kansainvälinen tutkimus osoittaa, että jos baarit ja yökerhot suljetaan, 31 prosenttia tartunnoista vähenisi. Salminen sanoo, että virus tarttuu silloin, kun ollaan lähekkäin, puhutaan kovaan ääneen ja lauletaan.


Miten molemmat väitteet voivat olla totta yhtaikaa? No siten, että tuo 10-15-prosenttia oli niistä tartunnoista, joista lähde oli saatu selvitettyä. Baareista tulee myös tartuntoja, joiden alkuperä jää hämäräksi. Lisäksi baarien ja yökerhojen sulkeminen vaikuttaa tartuntoihin myös muualla - kadulla, busseissa, takseissa ja kotonakin saadut tartunnat vähenevät.

Väittely siitä, kuinka paha mikäkin tartuntalähde on, on turhaa saivartelua. Tärkeää on käyttää tehokkaaksi osoittautuneita keinoja heti. Siis kaikki baarit kiinni, vaikka niissä myytäisiin iltaisin vain maitoa.


 
vierailija
Aloittajan kommentissa ei ollut linkkejä väitteiden tueksi. Siis linkkejä, jotka osoittavat että "rasset öyhöttävät ihan ilmaiseksi" ja "kun suvakki kiusallaan tekee saman, on huuto jäätävää". Ilmaisun sanavalinnatkin olivat kovin leimaamishakuisia.

Minä laitan usein linkkejä. Olen huomannut, että suurin osai jättää ne kuitenkin lukematta tai ainakaan ei kerro, miksi hän edelleen jankkaa linkin todisteita vastaan.
Kiitos.
Juurikin näin.
Linkkejä puydetään tilastoihin mut sä vaadit niitä mielipiteisiin, eli todistit juuri aloituksen aiheen oikeellisuuden.
Seuraavassa viestissäsi otat kopin toiseen aiheeseen, väitteet on helppo tarkastaa kun mukana on linkki.
 

Yhteistyössä