Tuli tällainen mieleeni kun kierreltiin eilen tuolla alennusmyynneissä. Olin etsimässä 1v6kk ikäiselle pojalle villatakkia, jossa ei ole huppua ja sellaista jossa on vetoketju. Halpa-Halli oli ainut paikka josta niitä löytyi, vaan kun ei kokoa 86-90cm. Tein muissakin kaupoissa saman huomion, eli tosi huonosti oli kokoa 86cm ja kokoa 90cm ei ollenkaan. Koko 92cm on sitten taas liian iso joten ei sitäkään viitsinyt ostaa kaappiin odottamaan.
Alennusmyyntien tarjonta lastenvaatteiden osalta oli muutenkin TOSI heikko. Kuka nyt ostaa tähän aikaan vuodesta lapsille kesävaatteita
H&M:lläkin rekit pullollaan t-paitoja. Tuntui että niillä oli yritetty vain täyttää hyllyjä. Sitten jos löysi jonkun hyvän college-puvun, niin hinta pompsahtikin niin kalliiksi, että ei olis raaskinut ostaa kuin yhden puvun. Villatakinkin toki löysin ja nättikin oli kuin sika pienenä, mutta kun koko on vaatimaton 86cm ja se menee pojalle sen pari kuukautta niin en kyllä millään ala maksamaan siitä 20euroa. Jopa Halpa-halli myi pelkkiä paitoja joiden hinta 15,90. Siis minusta se on lastenvaatteesta IHAN liikaa
Kun ajattelee että kuinka vähänaikaa se lapselle menee. Itse olen kyllä ostanut pojalle aika kalliitakin vaatteita ja olen sitä mieltä että kunnon vaatteet lapsella olla pitää, mutta nyt jotenkin päätä huimasi kun rupes miettimään noita hintoja markkoina :/
Alennusmyyntien tarjonta lastenvaatteiden osalta oli muutenkin TOSI heikko. Kuka nyt ostaa tähän aikaan vuodesta lapsille kesävaatteita