miksi läski veti herneet nokkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhekerhossa tapahtuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhekerhossa tapahtuu

Vieras
perhekerhossa käy aina yksi tosi ylipainonen äiti. ja joka kerta se muistaa huokailla ja mainita kuinka hän on niin läski, eikä nämä läskit koskaan lähde vaikka mitä yrittäis ja kukaan ei ymmärrä miten vaikeeta on läskin elämä ym ym... koko viime vuoden kuuntelin tätä samaa valitusta. tänään en enää jaksanu ja totesin siihen kuudenteentoista mä oon läski -kommenttiin että no niin oot, mitä sitten, murheet ne on kuule muillakin. läskiltä loksahti leuat hyvä kun ei sijoiltaan ja meni kerrankin hiljaseks. sitten se keräs vähin äänin muksunsa ja häipyi paikalta pylly tutisten. eli läski saa vaan itse sanoa olevansa läski ja se saa riivata muita sillä jankutuksella vaikka hautaan asti, mutta kukaan muu ei saa sanoa samaa ääneen?

Elikkäs sitä piti sanomani, että kyllähän sitä asiasta sopii mainita jos joku kunnolla nyppii. Hermot ne on muillakin. En mäkään jaksa kuunnella duunikaverin valitusta lauantaivuorossa, kun sillä on monesti ilta lipsahtanut ja darraa kitisee. Mitäs lähti.
Sama juttu, oli sitten syy mikä hyvänsä. Ainainen kitinä tekee hulluksi=D

ööö... jaa.. no en tiiä mitä sanoa. Jos olisin jankuttanut asiaani noin, niin en näe kyl mitään syytä miks suuttuisin siitä, että mulle sanottais noin. Ehkä hän odotti jotain muuta kommenttia.. "ethän sinä nyt ole jne" Tai ehkä hän oli laihtunut ja toivoi sun huomaavan.. Vaikea mennä kolmannen ihmisen pään sisään..

ainainen kitinä samasta asiasta ja itsensä morkkaaminen niin,et loistaa oikein et muiden pitäs jotain säälipisteitä alkaa jakaa ja lohdutella ja kehuu ( valehdella ) "et sä mikään lihava oo..
Juupa.. :whistle:

olen sitä ihmistä nähnyt koko viime vuoden lähes jokaikinen perjantai ja kuunnellut samaa levyä kerrasta toiseen, niinkun tietysti muutkin kerhossa kävijät. läski on saanut niitä laihdutusvinkkejä, sitä on säälitty ja taputeltu ja oltu empaattisia ja ymmärretty. leivottu saamari kahvin kanssa jotain dieettipullaa että se vois hyvällä omallatunnolla vetää sen 12 viipaletta turpaansa. nyt meni vaan kuppi nurin, enää en jaksanu kuunnella.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Mua ihmetyttää tän palstan kielteisyys ylipainoisia kohtaan. Ihmisiä hekin ovat. Miks pitää haukkua läskiks??
Kun vois sanoa ylipainokseksi, heti otsikossakin.

Itsehän se ihminen oli itseään läskiksi voivotellut, ja sitten kun toinen vahvistaa että asia on näin, niin suuttuu.

Mulla ei ole mitään ylipainoisia ihmisiä kohtaan..jokainen painaa mitä painaa,mut olis se varmaan kiva ku olis sinut ittensä kanssa..
Kyllä mullakin palas käämit tollaseen rutinaan...
Ja ei se rutina oikein muulla lopu,kuin suoralla puheella..ei kaunistelemalla.
Jos ei olis ap sanonut suoraan ni olis sitten valittanut kuinka häntä ottaa pannuun sen läskin joka kertainen kitinä ja joku olis sanonut,et sano suoraan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen sitä ihmistä nähnyt koko viime vuoden lähes jokaikinen perjantai ja kuunnellut samaa levyä kerrasta toiseen, niinkun tietysti muutkin kerhossa kävijät. läski on saanut niitä laihdutusvinkkejä, sitä on säälitty ja taputeltu ja oltu empaattisia ja ymmärretty. leivottu saamari kahvin kanssa jotain dieettipullaa että se vois hyvällä omallatunnolla vetää sen 12 viipaletta turpaansa. nyt meni vaan kuppi nurin, enää en jaksanu kuunnella.

sori, ei sais nauraa, mut repesin... :D

Mulla yksi kaveri, jolla tuo sama, ainainen valitus ja itsesääli siitä, että on lihava.. Tämä tytteli sitten kyllä vetää aina herneet niin pienestä nenään, että menepä siinä jotain sanomaan, muuta kuin lohduttelua.. Usein tekis mieli "tehdä aapeet", mutta toistaiseksi olen pysynyt hiljaa.. Pointsit aapeelle =)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Mua ihmetyttää tän palstan kielteisyys ylipainoisia kohtaan. Ihmisiä hekin ovat. Miks pitää haukkua läskiks??
Kun vois sanoa ylipainokseksi, heti otsikossakin.

normaalisti mä puhun ylipainoisesta, mutta siis tämä perhekerhotäti käyttää itse itsestään nimitystä läski. mutta kukaan muu ei sitten saa sanoa hänestä muuta kommenttia kuin: "ethän sä nyt mikään lihava ole, raskasluinen vaan. ota pullaa."

normaalisti mä puhun ylipainoisesta, mutta siis tämä perhekerhotäti käyttää itse itsestään nimitystä läski. mutta kukaan muu ei sitten saa sanoa hänestä muuta kommenttia kuin: "ethän sä nyt mikään lihava ole, raskasluinen vaan. ota pullaa."[/quote]

"ota pullaa" HAaha :D nyt tippu:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap on vitsikäs :D:
normaalisti mä puhun ylipainoisesta, mutta siis tämä perhekerhotäti käyttää itse itsestään nimitystä läski. mutta kukaan muu ei sitten saa sanoa hänestä muuta kommenttia kuin: "ethän sä nyt mikään lihava ole, raskasluinen vaan. ota pullaa."

"ota pullaa" HAaha :D nyt tippu:D[/quote]

ei toiminu lainaus

en olisi ikinä uskonut sinun sanovan sitä päin naamaani. loukkaannuin syvästi.
muuten, en syönyt sitä pullaa kahtatoista viipaletta vaan 28 eli koko hoidon.
On oikeastaan kiva olla läski, saa parkkeerata inva paikoille, saa sääliä toisilta / itseltään ja voi syödä turhia miettimättä mitä/mitenpaljon vaan :)

Yhteistyössä