Miksi lapsillasi on maailman paras iskä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kaisa"

Vieras
Niin, isänpäivä lähestyy. Kehutaanpa nyt kaikki lapsiemme isiä! Itsesi tai lasten näkökulmasta.

Meidän perheen iskä omaa musikaalisuutta (mitä minulla ei ole), laulaa rallattelee Metallican biisejä lasten (mikä on teinimme mielestä niin coolia ja samoin iskän kasvava hiuskuontalo) kanssa, toki myös muita lauluja.
Huumori auttaa moneen asiaan ja monet asiat hän lasten kanssa selvitteleekin huumorin avulla järkeä käyttäen.

Meidän perheen iskä on vaan niin rakastava ja rakastettava!

Lapseni isä on maailman paras, koska hän imuroi, kantaa kaikki kauppakassit, hakee polttopuut ja keittää minulle iltapuuron. Hän kirjoittaa kirjeitä lapselleen, soittaa ja laulaa tälle ja odottaa kovasti tämän syntymää. Ja vaikka hän on maailman rauhantahtoisin ihminen, hän kokee pyhää vihaa kun miettii että joku tai jokin uhkaisi vauvaa tai "vauvankantotelinettä".

Hän on isänä antaumuksellinen ja väsymätön; touhuaa yhdessä lasten kanssa leikkipuistossa, metsässä, urheilukentillä, kuskaa muskariin ja kerhoihin, seisoo tuntikausia maneesin laidalla kannustamassa ratsastajia vaikka oikeastaan pelkää hevosia ja saa niiden karvoista astmaoireita.

Hän lukee iltasadut silloin kuin vain saa (meillä se on etuoikeus joten vuoroista kisataan neljän hengen kesken eli aina ei saa).

Hän huolehtii siitä että lapsilla on kylliksi kauniita toimivia vaatteita (itse vihaan shoppailua) ja urheiluvälineitä.

Nuo nyt ainakin tuli äkkispäätä mieleen.

omistautuu lapselleen ihan täysillä. on pitkäpinnainen, ymmärtäväinen, järkevä. On vanhempana ihan oikeasti paljon parempi kuin minä, lapsen äiti.

kolmen poikani iskä on paras, koska isyys lähtee hänestä itsestään. ei häntä tarvitsee "käskeä" tai pyytä olemaan omien lasten kanssa, hän on isä, jotka näyttää sen teoilla ja läsnäololla.

Yhteistyössä