miksi laittaa hintavaraus huutiksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hv

Vieras
oon tuota yhtä pakettia huuellu vaikka kuin monta kertaa jo ja on hintavaraus niin en ymmärrä mikä järki sellanen on laittaa..miks ei voi laittaa alotushinnaks jotain minkä alle ei tahdo myydä. aargh.
oon kyllä aika uus käyttäjä siellä niin kai se vielä selviää mikä pointti siin HVs on, mut kertokaa te mulle :)

en ymmärrä.. jos tarkoitus on se, kuin esim mulla, että on kiva päästä meille tarpeettomista eroon, niin hyvä vaan,e ttä jollain hinnalla kelpaavat =) lähtöhinta niin ylös ettei harmita luopua =)

Alkuperäinen kirjoittaja hv:
oon tuota yhtä pakettia huuellu vaikka kuin monta kertaa jo ja on hintavaraus niin en ymmärrä mikä järki sellanen on laittaa..miks ei voi laittaa alotushinnaks jotain minkä alle ei tahdo myydä. aargh.
oon kyllä aika uus käyttäjä siellä niin kai se vielä selviää mikä pointti siin HVs on, mut kertokaa te mulle :)

voisin ajatella niin että ostajat saadaan paremmin kiinnostumaan tuotteesta kun lähtöhinta ei ole kovin korkea. Jos kukaan ei ylitä hintavarausta, mutta huutoja on kuitenkin tullut voidaan myyjän ja ostajan välillä neuvotella myös "sopu" hinnasta.

ei voi saada negaa, jos hv ei ylity, tai sitte joku haluu saada kohteensa etusivulle suosituimpien joukkoon, kun tulee kauheesti huutoja, kun on pieni korotus ja 0e lähtöhinta.. ei tuu muuta mieleen.. ite en käytä sitä.

Jos laittaa 0 lähtöhinnan ja sit hintavarauksen niin useammalla on mahdollisuus huutaa sitä kuin et hinta olis jo valmiiks hilattu ylös niin ehkä moni ei sit haluaiskaan huutaa kun hinta kohoaa liian korkeeks...

Yhteistyössä