miksi laitatte oman kuvan profiiliin?

• Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
harmaa
eikö teitä haittaa että kuka vaan tuttu voi saada tietää kuka olet? jos esim. kirjoitat että: en ymmärrä kaveriani joka..." niin tuo kaveri voi lukea jutun. ihmettelen vaan, kun koskaan en omaa kuvaani tai muuta henk.koht.tietoa itsestäni profiiliin laittaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
eikö teitä haittaa että kuka vaan tuttu voi saada tietää kuka olet? jos esim. kirjoitat että: en ymmärrä kaveriani joka..." niin tuo kaveri voi lukea jutun. ihmettelen vaan, kun koskaan en omaa kuvaani tai muuta henk.koht.tietoa itsestäni profiiliin laittaisi.
Ei mua haittaa jos minut tunnistetaan.

Minusta ainakin on kiva jutella täällä henkilön kanssa jolla on "kasvot" ja jotenkin haluan itsekin sen suoda palstaäideille ja senhän voi itse käydä katsomassa jos haluaa.
Mua ei haittaa jos joku tunnistaa se olisi mukavaa vaan.Mulla kun ei ole mitään salattavaa ja olen mikä olen myös täällä palstalla.

vieras
tuota miekin ihmettelen, samoin kaikkia irc-gallerioita ym....kun aina omia lapsiani varoittelen, että ei ikinä saa laittaa omaa nimeä tai muita henk.koht tietoja tai kuvia internettiin...nii...mut mä oonki vanha...eikä mun nuoruudessa ollu ees tietokoneita...internetistä ollu koskaan kuullukaan, vasta joskus opiskeluaikoina 90-luvun lopulla;)

IhanaValo
En kirjoita mitään niin salaisia tietoja että haittaisi vaikka joku tuttu näkiskin.Ja jos kaverista tms. valittaa niin luulis tuon itse henkilönkin tietävän mikä mättää tai jos ei,niin sitten ainakin.

No ihan siksi kun mä olen täällä(-kin ) oma itseni. En mä puhu palstalla sen kummosemmista asioista kuin irl. Joten ei mulla ole pahaa sanottavaa kavereistani täällä, kun en heistä puhu ikävään sävyyn oikeaastikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Minusta ainakin on kiva jutella täällä henkilön kanssa jolla on "kasvot" ja jotenkin haluan itsekin sen suoda palstaäideille ja senhän voi itse käydä katsomassa jos haluaa.
Mua ei haittaa jos joku tunnistaa se olisi mukavaa vaan.Mulla kun ei ole mitään salattavaa ja olen mikä olen myös täällä palstalla.
Nii ja sua jo katteleeki ihan mielellään <3

;)

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Nii ja sua jo katteleeki ihan mielellään <3

;)
:snotty: Hih.. =)

Yhteistyössä