Miksi kuopukset ovat kauneimpia lapsia? Miksi esikoinen ei ole yleensä yhtä kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täti-Monikka-Kahden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Täti-Monikka-Kahden äiti

Vieras
Jos nyt mietitään esimerkiksi kolmen lapsen perhettä. Lapset ovat poikia. Vertaappa lapsia keskenään ulkonäöllisesti. Usein esikoinen ei ole se komein. Komein on kuopus. Katsoppa vaikka lastenvaateblogistien blogeista, niin huomaat kuinka kuopus on kaunein.

Minunkin mielestä meidän lapsista siis mulla kaks lasta tytöt 6v. ja 8v. niin tämä 6v. on paljon kauniimpi. 8v. on pulloposki ja tämä 6v. siroposkinen, naisellinen leuka, isommat huulet jne...

victoria.jpg

Madeleine1.jpg

Mielestäni Victoria on kauniimpi.

• Tykkää
Reactions: harmoillen
no heti meidän naapurissa suu kolmen veljeksen sarja ja erityisesti vanhin on kuin satuprinssi, kakkonenkin kaunis, nuorin on kuin vitsihahmo sarjakuvasta pallopäineen. Kivoja lapsia kaikki ja kuopuskin on ihana persoonallinen.

Onhan se kiva jos tuo pitäisi paikkansa, olisin itse sisaruksista kaunein. :saint:

Omat lapset ovat kyllä jokainen aivan yhtä kauniita, kolme tytärtämme ovat keskenään aivan saman näköisiä keskenään. Ja myös minun kloonejani - jotkut lapsuudestani tutut ihmiset ovat muutaman kerran tulleet juttelemaan koska ovat lapsistani arvanneet kuka olen..

Päiväkodissakin järjestään kaikki isojakin aikanaan hoitaneet opettajat sekoavat lapsissamme vaikka kaksi vanhinta ovat jo koulussa. Kuopusta kutsutaan isosiskojen nimillä monta kertaa päivässä.

Mä muistan sellaisen sanonnan kuin että vanhin on kaunein ja nuorin pisin.

Mutta kun oikein alan miettimään, niin usein tosiaan nuorin on kaunein :)

Ehkä se on tosiaan jotain kehon tottumusta jakaa soluja ja miksata lapsesta oikein hyvä ja nätti? =P

Ehkä se nuorin jossain vaiheessa tuntuu kauneimmalta, kun pienet lapset ovat söpöjä/nuoret ihmiset kauniita. Mutta jos samanikäisinä vertaa niin en usko olevan mitään eroa.

[QUOTE="vieras";25742232]Mä muistan sellaisen sanonnan kuin että vanhin on kaunein ja nuorin pisin.

Mutta kun oikein alan miettimään, niin usein tosiaan nuorin on kaunein :)

Ehkä se on tosiaan jotain kehon tottumusta jakaa soluja ja miksata lapsesta oikein hyvä ja nätti? =P[/QUOTE]

Tai jospa ne huonot solut jaetaan heti pois joten ne päätyvät esikoiselle

[QUOTE="vieras";25742290]Vau! Pitäiskö sitten tehdä lisää lapsia. Nimittäin tuo esikoinen on niin hurjan kaunis, että seuraava olisi sitten uskomattoman kaunis.[/QUOTE]

Ja ajatteles miltä se kolmas ja neljäs näyttäisivät. Viimeisen syntymää kannattaa miettiä tarkkaan sillä hän voikin sitten olla jo aivan liian kaunis....

Yhteistyössä