itse silittelin tulevaa reissua varten ja tietysti piti tulla katsomaan tuoreet aiheet
Meinaatko, että vielä tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Odottelen kaveria tässä. Olen odotellut sitä kyllä jo 3-4h
Ihana, "saatoin" ottaa pienet päikkäritAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Saatoin ottaa pienet päikkärit tossa klo. 17.00-20.30 :ashamed:
:ashamed: , no ainakin se vielä pari tuntia sitten näin sano :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Minimii x3:Meinaatko, että vielä tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Odottelen kaveria tässä. Olen odotellut sitä kyllä jo 3-4h
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74::ashamed: , no ainakin se vielä pari tuntia sitten näin sano :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Minimii x3:Meinaatko, että vielä tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Odottelen kaveria tässä. Olen odotellut sitä kyllä jo 3-4h
Tulee se, sillä on tällä hetkellä auton pesu meneillään, ja sit se tulee hakee mut, ja sit me käydään ilta "kahvilla"
:flower: hieno juttu, olen pudonnut kärryiltä...miksi hänet leikattiin? jos saa udella :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Oottelin tietoo miehen leikkauksesta. Ja just kuulin että kaikki kunnossa! Ehkä unen päästä saa kiinni joskus ku tää adrenaliinipiikki on ohi
Keuhkoleikkauksessa oli, paha keuhkokuume ja tavaraa keuhkossa.Alkuperäinen kirjoittaja Minimii x3::flower: hieno juttu, olen pudonnut kärryiltä...miksi hänet leikattiin? jos saa udella :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Oottelin tietoo miehen leikkauksesta. Ja just kuulin että kaikki kunnossa! Ehkä unen päästä saa kiinni joskus ku tää adrenaliinipiikki on ohi
Voih, no nyt toipuminen toivottavasti alkaa kohinalla!!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Keuhkoleikkauksessa oli, paha keuhkokuume ja tavaraa keuhkossa.Alkuperäinen kirjoittaja Minimii x3::flower: hieno juttu, olen pudonnut kärryiltä...miksi hänet leikattiin? jos saa udella :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Oottelin tietoo miehen leikkauksesta. Ja just kuulin että kaikki kunnossa! Ehkä unen päästä saa kiinni joskus ku tää adrenaliinipiikki on ohi
Mulla on kans paras draivi aina yöaikaan. Mistähän mahtaa johtuaAlkuperäinen kirjoittaja ahma:tää on mun paras vuorokaudenaika, ei raatsi mennä maate
No tulihan se mun kaveri sit, about puoli tuntia sovittua myöhemmin, mut tuli kuitenkin. Ja "kahvilla" käytiin. Kiva oli kaveria nähdä, ollaan oltu ylä-asteella samalla luokalla, ja nykyään nähdään noin kerran kuukaudessa. Puhelimessa puhutaan kyl melki päivittäin. Mut kiva silti et tollaset vanhatkin kaverisuhteet kuitenkin pysyy voimissaan...Alkuperäinen kirjoittaja Minimii x3:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74::ashamed: , no ainakin se vielä pari tuntia sitten näin sano :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Minimii x3:Meinaatko, että vielä tulee?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Odottelen kaveria tässä. Olen odotellut sitä kyllä jo 3-4h
Tulee se, sillä on tällä hetkellä auton pesu meneillään, ja sit se tulee hakee mut, ja sit me käydään ilta "kahvilla"
=) Hauskoja "kahvittelu" hetkiä!
Onks sielä vielä tähän aikaan jotain katottavaa? Bileet?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:katon BB:tä.