vierailija
Mä haluan olla sun kanssa.Lispe mutustaa tyytyväisenä pihvissään jonkun nepalilaisen bussin maalipintaa![]()
Mä haluan olla sun kanssa.Lispe mutustaa tyytyväisenä pihvissään jonkun nepalilaisen bussin maalipintaa![]()
Mmm....häh?Mä haluan olla sun kanssa.
Aivan mikä tahansa, jopa syövän saattaa saada. Mikromuovit sisältävät usein EDC-seoksia, jotka jäljittelevät estrogeenia. Nämä voivat olla erityisen vaarallisia. Mikromuovien nieleminen voi aiheuttaa tulehdusta ja ärsytystä. Tämä voi mahdollisesti johtaa DNA-vaurioihin ja edistää syöpää.Mikä tulehdus?
Ni!!!Lispe mutustaa tyytyväisenä pihvissään jonkun nepalilaisen bussin maalipintaa![]()
En laske kaloreita ikinä.Noi kuvat ei kerro ravintosisällöstä lainkaan. Mutta jos laitat sen lihan kalorit ym?
Sulla on taas joku läähättäjä perässä!!Mmm....häh?![]()
Miksen saa sinuun yhteyttä? Haluan ähettää sulle privaviestin.En laske kaloreita ikinä.
Mä vain keskityn syömiseen silloin kun on nälkä. Jos en liiku yhtään niin silloin en edes syö oikein mitään, koska ei ole nälkä.
Ehkäpä niin on tarkoitettu?Miksen saa sinuun yhteyttä? Haluan ähettää sulle privaviestin.
Se tais erehtyä susta ja musta, nyt varmaan sadattelee "ei vitsit, pitikin laittaa viestiä sille nahistuneelle perunalle!"Sulla on taas joku läähättäjä perässä!!
Mä haluan olla sun kanssaEhkäpä niin on tarkoitettu?
Ni, kyllä korroosioruostepeikko aina yhden nahistuneen potun voittaa?Se tais erehtyä susta ja musta, nyt varmaan sadattelee "ei vitsit, pitikin laittaa viestiä sille nahistuneelle perunalle!"
Et saa yhteyttä. Linja on poikki. Olisko Putte syynä?Mä haluan olla sun kanssa![]()
Lupaan kohdella sinua hyvin. Sinulla on ollut huonompaa seuraa aiemmin.Kohtalo kirjoitettiin nyt näin.
Parempi hyväksyä asia ja jatkaa matkaa.
Et kai ole koronarokotettu? En deittaile hörhöjä?Lupaan kohdella sinua hyvin. Sinulla on ollut huonompaa seuraa aiemmin.
2/3 piikkiä ja nekin läheisten painostuksesta.Et kai ole koronarokotettu? En deittaile hörhöjä?
Voisitko kirjoittaa toimitukselle että ne saisi hyväksyä profiilini jos siis haluat minulta vielä viestiä?Et kai ole koronarokotettu? En deittaile hörhöjä?
Et kai sä nyt jotain miestä skippaa sen takia, että se on koronarokotettu?Et kai ole koronarokotettu? En deittaile hörhöjä?
Et kai sä nyt jotqin miestä skippaa sen takia, että se on koronarokotettu?
Mietin sun treffejä: Lispe innoissaan näyttää miehelle 10 youtube-videota isolta screeniltä, sit hoetaan MAGAA kovaan ääneen huutaen lippikset päässä, ja sit haukutaan Pfizerit ja prosessoidut ruuat...
...mies lähtee kotiinsa ihan sekaisena.
Kysy ylläpidolta/Putinilta/Trumpilta?Teenkö jotain väärin?
Painostanko sinua? Koetko että painostan sinua?Kysy ylläpidolta/Putinilta/Pfizeriltä/Bideniltä?
Et.Painostanko sinua? Koetko että painostan sinua?
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!