se punanen väri on rautaoksidia eli ruostetta@Lispetti ei halua kertoa mutta entä te muut?
Luulen että niitä artikkeleita saat odottaa ja kauan. Se on nimittäin tuikitavallista vuorisuolaa missä on hiukan ruostetta mukana. Mutta jodia siihen ei ole lisätty.Mäkin kiinnostuin ruususuolasta, mutta haluisin TIETEELLISIÄ artikkeleja sen eduista. Joku juutuupimies takan edessä/ääni muutettuna tai äiti-maan-ystävät.com ei käy.
Luulen että niitä artikkeleita saat odottaa ja kauan. Se on nimittäin tuikitavallista vuorisuolaa missä on hiukan ruostetta mukana. Mutta jodia siihen ei ole lisätty.
Vaihtoehtoisen lääketieteen kannattajat ottavat joskus yhden tai 2 asiaa, joihin takertuvat voimalla.Luulen että niitä artikkeleita saat odottaa ja kauan. Se on nimittäin tuikitavallista vuorisuolaa missä on hiukan ruostetta mukana. Mutta jodia siihen ei ole lisätty.
se punanen väri on rautaoksidia eli ruostetta
miks mukaan haluais ostaa ruosteella laimennettua suolaa?
Olisko siitä syystä, että pohjusti kertomusta tietämättömille? Että Himalajan suolakin on merisuolaa?"Himalayan Sea Salt". Jeesus näitä pösilöitä. No, totta, kaikki suola maapallolla on merisuolaa. Mutta vuorisuola on silti vuorisuolaa kun se sieltä vuoresta louhitaan. Ja Himalaja on tosiaankin vuoristo, vaikka se joskus merenpohjaa on ollutkin. Olisi taas kiva tietää mikä New Age -mantra saa miehen korostamaan sitä merisuolaa kun puhuu vuorisuolasta.
Piti oikein luntata kun en ollut koskaan kuullutkaan:Ja parasta on se, että kelttiläinen merisuola on kuitenkin ok koska se tulee Ranskasta eikä siinä siis ole mikromuovia.![]()
Saitko riittävästi infoa?Mäkin kiinnostuin ruususuolasta, mutta haluisin TIETEELLISIÄ artikkeleja sen eduista.
Joku juutuupimies takan edessä/ääni muutettuna tai äiti-maan-ystävät.com ei käy.
Vaihtoehtoisen lääketieteen kannattajat ottavat joskus yhden tai 2 asiaa, joihin takertuvat voimalla.
Eli vaikka jotain pientä terveyshyötyä olisi jostain sapuskasta, niin se on oikeesti aika laimea, ja ruokavalion kokonaisuus ratkaisee
Joku vannoo esim.hunajan nimeen. "Joo se elvyttää koko kehon ja ilman sitä ei voi olla".
Joo...se on vaan sokeria. Voi siinä olla joku terveysjutska, mutta aika lievä.
No miten kun varmaan 99 % maailmassa käytettävästä suolasta on merisuolaa, niin ihmettelen jos sen muovipitoisuuden on huomannut vain juutuupimiehet, eikä viralliset ravitsemusalan ihmiset.Saitko riittävästi infoa?
-ei sisällä muovia, sokeria, alumiinia, ei ole valkaistu yms…
Tuo juutuupin Erkki tekee itse tutkimuksia ja käyttää hyväkseen muiden tutkimuksia. En usko, että Erkki on ollut ensimmäinen joka testailee mitä nuo mikromuovit kehossa tekee tai että kuinka paljon niitä merisuolassa on.No miten kun varmaan 99 % maailmassa käytettävästä suolasta on merisuolaa, niin ihmettelen jos sen muovipitoisuuden on huomannut vain juutuupimiehet, eikä viralliset ravitsemusalan ihmiset.
Merten roskaantuminen ja muovin lisääntyminen kun on kuitenkin asia, joka on yleisesti tiedossa.
Ja miten tuo juutuupi-Keijo voi todistaa, että jollain ihmisellä joku tulehdua johtuu just suolan sisältämästä muovista?
Miten Himalajan vuorisuolassa voi olla muovia kun ei ennen muinoin muovia ollut vielä keksitty?No nyt googletin.
Merisuolassa on mikromuoveja, mutta niin on myös vuorisuolassa. Tsainojen käyttämissä suolamerkeissä on eniten.
Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
Jaa, mä en kattonu sitä karttaa. Mutta miten missään vuoristossa ylipäätään voi olla muovia, ei kai Veikka Gustafsson siellä niin sotke?Miten Himalajan vuorisuolassa voi olla muovia kun ei ennen muinoin muovia ollut vielä keksitty?
Avasin ton tutkimuksen ja just heränneillä silmillä näin kartasta että siellä ei himalajan kohdalla lllut mitään…jaksaisitko selventää, ehkä mulla on unihiekkaa silmissä.
Jos siinä on muinoin ollu meri?Jaa, mä en kattonu sitä karttaa. Mutta miten missään vuoristossa ylipäätään voi olla muovia, ei kai Veikka Gustafsson siellä niin sotke?
Ei kai sadevesi...? No ei, sehän nousee ensin höyrynä ja tiivistyy pilviksi. Taivaalta ei sada lego-palikoita.Jos siinä on muinoin ollu meri?
Mikkihiiri merihädissään yritti heitellä kokispulloja, mutta ne oli lasia?
Pienistä joista tule iiiiiso järvi?Vaihtoehtoisen lääketieteen kannattajat ottavat joskus yhden tai 2 asiaa, joihin takertuvat voimalla.
Eli vaikka jotain pientä terveyshyötyä olisi jostain sapuskasta, niin se vaikutus on oikeesti aika laimea, ja ruokavalion kokonaisuus ratkaisee.
Joku vannoo esim.hunajan nimeen. "Joo se elvyttää koko kehon ja ilman sitä ei voi olla".
Joo...se on vaan sokeria. Voi siinä olla joku terveysjutska, mutta aika lievä.
Ei kai sadevesi...? No ei, sehän nousee ensin höyrynä ja tiivistyy pilviksi. Taivaalta ei sada lego-palikoita.
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!