Miksi kukaan ei halua ostaa vaatteita käytettynä tietyn koon jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen aina myynyt tytön vaatteet pois kun ovat jääneet pieneksi ja hyvin on mennyt kaupaksi.. Mutta kun vaatteet ovat muuttuneet isommaksi, kukaan ei enää osta?? Miksi ihmeessä?? Nyt meillä jääneet käytössä pois 128cm vaatteet, ja tuolla seisovat täysin tyhjän panttina...:(

Poikien vaatteita, ehkä paitoja lukuunottamatta ei juuri ole ollut koon 100 cm jälkeen saatavana. Pojilla usein on se vaihe, että housun polvet kuluvat ylinopeasti, yhdessä polvilleen heittäytymisessä.

Isompia kokoja on vaikeampi löytää esim. kirppiksiltä, mutta kyllä minä ostan niitä itse. Eli poikien vaatteita ostan, noita 128 senttiä isompia on kyllä oikeasti tosi paljon vaikeampi löytää käytettynä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen aina myynyt tytön vaatteet pois kun ovat jääneet pieneksi ja hyvin on mennyt kaupaksi.. Mutta kun vaatteet ovat muuttuneet isommaksi, kukaan ei enää osta?? Miksi ihmeessä?? Nyt meillä jääneet käytössä pois 128cm vaatteet, ja tuolla seisovat täysin tyhjän panttina...:(

Laita mulle yv:tä

:saint:

Kyllä minä ostaisin 128 cm tyttöjen vaatteita kirppikseltä, jos löytäisin. Mutta taidan olla liian ronkeli. Tarjolla on yleensä jotain kulahtaneita collegevaatteita, hameita ja mekkoja (joita ei tarvitse määräänsä enempää ) tai jotain pissisvaatteita, joita en suostu eskarilaiselle ostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Kunpa löytäisinkin hyväkuntoisia poikien vaatteita kokoa 140cm :attn:

Tuota kokoa on sitten tosi vähän myynnissä, mun vanhin on jo 164 senttinen, nyt on ruvennyt löytymään uudestaan jotain urheiluvaatteita, ne kelpaavat, kun ovat oikeaa merkkiä, muuten ei oikein mitään.

140 senttisiä vaatteita itse löysin tosi satunnaisesti eli tuon kokoisen kanssa kannattaa hyödyntää alennusmyynnit niin hyvin kuin pystyy.

Olen ollut pyörittämässä myös MLL:n kirppistä, ja noita isoja kokoja sinne tulee tosi kehnosti.

Yhteistyössä