Kysymys onkin jo esitetty jos joku osais sanoa mistä tuo johtuu tai miten sen voi välttää ja miten noista pääsee eroon :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mätää:Se on mätää, puristamalla pitäisi lähtee pois, tosin ei se aina sieltä lähde, jos on sopivan kovettunutta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teininä otin reiät, koruja pidin vuoden tai kaksi. Reilu 20 vuotta oon säännöllisesti puristanut mädät ulos. Eivät tosiaan kasva umpeen..
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teininä otin reiät, koruja pidin vuoden tai kaksi. Reilu 20 vuotta oon säännöllisesti puristanut mädät ulos. Eivät tosiaan kasva umpeen..
Auts :hug: Mä taas pelkään että nuo menee umpeen, jotenkin oon aina saanu semmosen käsityksen et kasvaavat helposti umpeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ole mätää, talia paremminkin!
Alkuperäinen kirjoittaja mätää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ole mätää, talia paremminkin!
Kyllä se on mätää, osa on kovettunutta mätää ja osa vähemmän kovettunutta. Oon aika monesti puristanut sitä sieltä ulos...Nyt en enää pidä korviksia, kun ei huvita ne mädät siellä korvissa. Sitä kun haistaakin niin kyllä se mädältä tuoksuu.
Mulla onneks ei enää tule sitä mätää, kuin joskus harvoin, kun en ole vuosiin korviksia pitänyt. Ummessa on varmaan yksi reikä ja neljässä' muussa selvät reijät ja ainakin osaan on mennyt vuosienkin jälkeen korvis läpi (joskus juhliin olen laittanut).
Tää yks syy miksen ymmärrä sitä, että pienille lapsille laitetaan korvikset. Elinikäinen riesa ilman että saa itse päättää asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Kaverille ainakin tuli korvisten laiton jälkeen tuollaiset patit korvanlehtien taakse reikien kohdille ja selvis, et ne oli keloidiarpia. Ne leikattiin pariin kertaan pois, mutta tulivat aina takaisin. Hän otti myös huuleen lävistyksen ja sinnekkin tuli huulen sisäpuolelle patti, mutta aikas pieni, ni ei haitannut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vaikka puristasit koko hiivatin korvanlehden irti siinä tuntuu kova pala reijän kohdalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Kaverille ainakin tuli korvisten laiton jälkeen tuollaiset patit korvanlehtien taakse reikien kohdille ja selvis, et ne oli keloidiarpia. Ne leikattiin pariin kertaan pois, mutta tulivat aina takaisin. Hän otti myös huuleen lävistyksen ja sinnekkin tuli huulen sisäpuolelle patti, mutta aikas pieni, ni ei haitannut.
Siis tuota mitä on keloidiarvet?En ole koskaan kuullutkaan tuommosista.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Kaverille ainakin tuli korvisten laiton jälkeen tuollaiset patit korvanlehtien taakse reikien kohdille ja selvis, et ne oli keloidiarpia. Ne leikattiin pariin kertaan pois, mutta tulivat aina takaisin. Hän otti myös huuleen lävistyksen ja sinnekkin tuli huulen sisäpuolelle patti, mutta aikas pieni, ni ei haitannut.
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Kaverille ainakin tuli korvisten laiton jälkeen tuollaiset patit korvanlehtien taakse reikien kohdille ja selvis, et ne oli keloidiarpia. Ne leikattiin pariin kertaan pois, mutta tulivat aina takaisin. Hän otti myös huuleen lävistyksen ja sinnekkin tuli huulen sisäpuolelle patti, mutta aikas pieni, ni ei haitannut.
Tässä Wikipedian tietoutta arvista. http://fi.wikipedia.org/wiki/Keloidi
Siskoni miehellä on kans keloidi-iho, joten arpia tulee tosi helposti. haluaisi tatuoinnin, muttei uskalla ottaa jos vaikka arpeutuukin pahasti. Miettikin joskus, et jos joku tatskaaja haluis vaikka kokeilla ihan pienen viivan tai muun alkuun ja sit katsois, et kuin paranee.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Kaverille ainakin tuli korvisten laiton jälkeen tuollaiset patit korvanlehtien taakse reikien kohdille ja selvis, et ne oli keloidiarpia. Ne leikattiin pariin kertaan pois, mutta tulivat aina takaisin. Hän otti myös huuleen lävistyksen ja sinnekkin tuli huulen sisäpuolelle patti, mutta aikas pieni, ni ei haitannut.
Siskoni miehellä on kans keloidi-iho, joten arpia tulee tosi helposti. haluaisi tatuoinnin, muttei uskalla ottaa jos vaikka arpeutuukin pahasti. Miettikin joskus, et jos joku tatskaaja haluis vaikka kokeilla ihan pienen viivan tai muun alkuun ja sit katsois, et kuin paranee.
Mulla on nähtävästi taipumusta tuohon.
![]()
Mulla on tatuointi on näennäisesti ihan siisti, mutta sormenpäillä kun koskee, tuntee selvästi tatuoinnin rajat.
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Kaverille ainakin tuli korvisten laiton jälkeen tuollaiset patit korvanlehtien taakse reikien kohdille ja selvis, et ne oli keloidiarpia. Ne leikattiin pariin kertaan pois, mutta tulivat aina takaisin. Hän otti myös huuleen lävistyksen ja sinnekkin tuli huulen sisäpuolelle patti, mutta aikas pieni, ni ei haitannut.
![]()
Mulla on tatuointi on näennäisesti ihan siisti, mutta sormenpäillä kun koskee, tuntee selvästi tatuoinnin rajat.
Tuo tatskahomma voi olla muutakin. Esim. jos on ääriviivat tehty liian syvään, ni usein tuntuu noin.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Kaverille ainakin tuli korvisten laiton jälkeen tuollaiset patit korvanlehtien taakse reikien kohdille ja selvis, et ne oli keloidiarpia. Ne leikattiin pariin kertaan pois, mutta tulivat aina takaisin. Hän otti myös huuleen lävistyksen ja sinnekkin tuli huulen sisäpuolelle patti, mutta aikas pieni, ni ei haitannut.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Voipi olla myös allergia-peräinen tuo vaiva, ap!