Miksi koira omisti vasaran?

Antoi koiran hoitoon viime syksynä isälleen kun ei itse jaksanut hoitaa sitä. Isä sanoi tappavansa koiran, ellei sitä haeta pois. Tytär ei kuitenkaan hakenut koiraa pois ja isä lopetti sen. Eikököhän tyttären ole syytä katsoa peiliin.

Antoi koiran hoitoon viime syksynä isälleen kun ei itse jaksanut hoitaa sitä. Isä sanoi tappavansa koiran, ellei sitä haeta pois. Tytär ei kuitenkaan hakenut koiraa pois ja isä lopetti sen. Eikököhän tyttären ole syytä katsoa peiliin.

Tyttären on syytä katsoa peiliin koska koira omisti vasaran? Koira omisti vasaran koska tytär antoi koiran hoitoon viime syksynä isälleen? Häh?

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";25429932]Antoi koiran hoitoon viime syksynä isälleen kun ei itse jaksanut hoitaa sitä. Isä sanoi tappavansa koiran, ellei sitä haeta pois. Tytär ei kuitenkaan hakenut koiraa pois ja isä lopetti sen. Eikököhän tyttären ole syytä katsoa peiliin.[/QUOTE]

Just joo. Vasaralla? On siinä äijällä päässä pahasti vikaa.

[QUOTE="vieras";25429932]Antoi koiran hoitoon viime syksynä isälleen kun ei itse jaksanut hoitaa sitä. Isä sanoi tappavansa koiran, ellei sitä haeta pois. Tytär ei kuitenkaan hakenut koiraa pois ja isä lopetti sen. Eikököhän tyttären ole syytä katsoa peiliin.[/QUOTE]

Ei uutisissa noin tuo asia ollut. Onko sinulla sisäpiirin tietoa asiasta? Uutisen mukaan hermo meni koiraan noin vuorokaudessa ja ei edes annettu mahdollisuutta järjestää koiran vientiä pois, kun koiraparka sai jo vasarasta päähän.

Yhteistyössä