Miksi kissa maukuu jatkuvasti

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä ainakin oli narttu kissa kiima aikana ihan hirveä, huus niin että talo raikas ja se loppu vasta kun käytiin leikkauttaan.
Se on kyllä ihan kauhean kova se ääni.
 
hirveitä ne kissat :/
Se on kiima jos se mouruaminen on semmosta et alkaa oikeen yökötttää.vartoos pari viikkoa tulee tärppipäivät ja se on perä ojossa koko ajan jos sitä hipaiseekaan, meidän toisella nartulla (ikä tuolloin n.1v) oli kiima aina n.2viikkoa putkeen viikon-kahdenvälein kolme kk ja sit saatiin leikkausaika niin et osu kiimattomaan kohtaan, olin raskaana ja herkkä ja itkin vaan ja kissan mouruaminen soi jo korvissakin :|
 
pehmis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja yrittää ulos ovista ja ikkunoista. Menee pian hermot :snotty: Muilla ollut samaa ongelmaa?
ihan kuin meidän kissa ja on leikattu uros..
Meillä kans leikattu uros.. huoh.
juu on meinann tosi rasittavaa..ja jos joku avaa oven ni kissa syöksyy ensimmäisenä!!saakin monta kertaa päivässä hakea rappukäytävistä..ja aina naapurit kauhistelee kun kissa roikkuu ikkunoissa ja näyttää kuin tippuisi,mutten voi pitää ikkunoita kiinnikkään kun tänne läkähtyy muuten.onneksi asutaan sen verran korkeella ettei ainakaan vielä ole uskaltanut hypätä.toi oven raapiminen ja maukuminen on rasittavinta.


olen miettinytkin,että pitäisikö luovuttaa johonki perheeseen maalle missä sais sitten olla vapaana,kun on sen luontoinen ja kaipaa selvästi enempi!aikaisemmat kissat ovat olleet tyytyväisiä sisäkissa oloonsa,muttei tämä kaveri!muuten aivan ihana kissa ja rakastaa ihmisiä ja on mun tyttären kissa ja he nukkuvatkin yhdessä!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu96:
Kissa on varmasti levoton!! JOS on valjaat sita kannattaa läyttää pihalla ellei kiss ole ulkokissa.Tai jos kissa on tyttö sillä on kiima.
Heh, kuinka sattuikaan et oma ketju oli tääl ylhäällä. Valitettavasti meidän kissa kuoli 5.8. Oli vatsakalvontulehdus.
 

Yhteistyössä