Miksi kirjotetut viestit katoaa..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iines2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iines2

Vieras
Onko täällä jonkinlainen filtteri, että esim. kirjoittamalla tietyn sanan, viesti dellataan automaattisesti vai onko vaan yli-innokkaita modeja? Itse vastasin yhteen ketjuun ihan normaalisti, ei mitään henk.koht. tuttuilua tms, tosin viestissä oli sanan kakka se rumempi versio, osa kirjaimista tähtimerkkeinä (ketjun aiheena oli eräs vaatevalmistaja, sen hinnat vs.laatu). Oliko se syy viestin poistamiseen?
Itselläni kyllä näkyi, että vastaus tuli ketjun perään ja tuossa pääsivulla näkyi sen viestiketjun kohdalla nimimerkkini viimesenä kirjoittajana, seuraavan kerran kun avasin viestiketjun, se mun viesti oli kadonnut?
Että TÄ?

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Taitaa olla vähän palstan toiminnassa vikaa, minustakin jotkut viestit ovat vain kadonneet tänään, näkyneet hetken tai jättäneet kokonaan tulematta

Voipi olla tuokin, tai sitten ylläpidon moderointi yllätti.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Taitaa olla vähän palstan toiminnassa vikaa, minustakin jotkut viestit ovat vain kadonneet tänään, näkyneet hetken tai jättäneet kokonaan tulematta

Eli? Liian innokasta modeilua vai mitä tarkotat?

Mietin vaan, että JOS johtuisikin siitä, että sanoin pikkasen pahasti tunnetusta tuotemerkistä, niin siihen nähden hyvin vapaasti saa ivata esim.tiettyjä julkkiksia täällä..?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Ai mun kirjoituksia? :ashamed: Kirjoitin kyllä saman uudelleen ja se tuli palstalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
nostin tuota yhtä ketjua, kyllä siellä taitaa ap:n viesti olla. Oli vaan samaisella nimellä näitä ketjuja kaksi joten...

Ach so! No hyvä tietää, ettei täällä sentään ihan diktaattorimeininki ole :)

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minä usein moderoin itseäni painamalla tosta alhaalta mitäs nyt kohdasta, vaik tarkoitus ois painaa vastaa kohtaa :ashamed: Ihan tämmästä itsesensuuria, sit ei jaksa enää uusiks kirjottaa kaikkea mitä eka meinas :D

Tuota teen minäkin tosi usein :D ei onnistu, jos tekee lainauksen :D

Yhteistyössä