Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tästä palstasta voisi sanoa, että ei herkkänahkaisille. Aina joku piikittelee ja vänkää vastaan ja ilkeilee. Tämä lienee kaikille jo tuttua? Miksi silti monet haluavat kertoa itsestään ja elämästään KAIKEN täällä, jopa kuvien kera, vaikka sitten kohta joutuu itkemään kun kirjoittelut loukkaavat? Siinä missä usea moittii niitä jotka eivät kirjaudu niin minä pidän sitä ihan perusteltuna, silloin kun asia on kipeä ja henkilökohtainen. En halua tulla tunnistetuksi, kiusatuksi, haluan purkaa sydäntäni mutten sitä että kuka tahansa voi milloin tahansa vetää niitä kipeitä asioita taas esiin koska tuntee nikkini. Onko se sitten sitä että olen tyhmä harmaa vaiko olisiko kuitenkin fiksua varovaisuutta..?
Edelleenkin mun mielestä se ei ole ollenkaan aloittajan vika, jos jotkut ei osaa käyttäytyä. Toisia ei ehkä edes haittaa jos tulevat tunnistetuiksi. Ja aika harva täällä varmaan ihan kaikkea elämästään kertoo..
Mua ihmetyttää mikä saa ihmisen sanomaan toiselle, ihan tuntemattomalle (?) ihmiselle pahasti, vaikkakin anonyymisti. Onko se vaan semmoinen "because I can"-juttu?
Niin, ei olekaan aloittajan vika, mutta tiedostathan riskin, jos kerrot nikillä täällä itsestäsi kaiken? Ja ok, jos ei haittaa se tunnistettavuus, mutta joillekin siitä on näyttänyt tulevan harmia.
Mikä saa ilkeilemään, niin. Sen kun tietäisimme. Ainahan niitä ilkimyksiä jostain tulee. Ehkä sillä ilkeilijällä on oma elämä pielessä, huono päivä, rahat loppu...