Laskin asumistuki arvioita ja saisin melkein 60 e enemmän jos asuisin 7 neliötä isommassa asunnossa. Siis asuntoni on tosi pieni 32m2 yksi huone ja keittiö. Mutta mahdun todella hyvin tänne tyttöni kanssa ja alue on rauhallinen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja öö:No kato isompi asunto, isommat kulut. Ihan reiluahan tuo on.
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Ja kun olen aina ajatellut että on tietty neliörajat joita ei saa ylittää täyttä asumistukea saadakseen. Niitä ei saa näköjään myöskään alittaa....
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Ja kun olen aina ajatellut että on tietty neliörajat joita ei saa ylittää täyttä asumistukea saadakseen. Niitä ei saa näköjään myöskään alittaa....
Siis, eikö ne neliöt saa ylittyä mutta tukea saat siihen enimmäismäärään neliöitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Ja kun olen aina ajatellut että on tietty neliörajat joita ei saa ylittää täyttä asumistukea saadakseen. Niitä ei saa näköjään myöskään alittaa....
Siis, eikö ne neliöt saa ylittyä mutta tukea saat siihen enimmäismäärään neliöitä...
Siis juurikin näin... Mutta "liian" pieni ei saa näköjään olla :/
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Ja kun olen aina ajatellut että on tietty neliörajat joita ei saa ylittää täyttä asumistukea saadakseen. Niitä ei saa näköjään myöskään alittaa....
Siis juurikin näin... Mutta "liian" pieni ei saa näköjään olla :/