Miksi kassa jumii AINA mun kohdalla?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Joko mua edellä olevan joku helvetin kortti tilttaa tai sillä on muuta häikkää, TAI sitten joku mun tuote ei anna koodiaan siihen vekottimeen tms tulee joku hälytys tms jne etc. AINA !!!!!!!!!!!! "Anteeksi tässä menee pieni hetki!", "Mikäs tähän nyt tuli?" , "Odotas kun katson, mikäs se nyt olikaan..!" :|
Tiedän etten ole onnettaren suosikki, mutta Murphyn lakikin menee joskus vähän liian pitkälle. Mun tututkin ja perhe tietää jo tämän, ja ovat sen todeksi todenneet kukin vuorollaan, että kassasta en pääsee koskaan odottamatta - EN KOSKAAN.

Miten voi olla mahdollista! :headwall:
 
vieras
Meillä vähän sama vika, eli jotenkin vaan päädytään aina sille "arvontakassalle". Ja tietty ollaan jo ehditty lastata suuri osa ostoksista siihen liukuhihnalle, joten ei oikein jaksa muuallekaan siirtyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
eiku se on mun tuuria AINA :LOL: oikeesti :D
On vai, no löysin sitten samiksen! :xmas:
:LOL: mut oikeesti,mä en edes enää vaihda jonoja koska tiiän et ei se vaihtamalla paranee,päin vastoin :/ :D
Niinpä, kun vain meillä mies sen oppisi ettei ala kesken jonotuksen kärräämään ostoksia toiseen jonoon.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
:LOL: mut oikeesti,mä en edes enää vaihda jonoja koska tiiän et ei se vaihtamalla paranee,päin vastoin :/ :D
Juu, ton olen todennu jo ajat sitten. Tyydyn kohtalooni, pakkohan se on jos meinaa syödä. :| Melkein paras valita pisin jono. Ihan sama. Pieleen menee kuitenkin.
 
manna
mä kuulun tähän porukkaan myös! Yritän jopa aina katsoa että menen vanhemman täti-ihmisen kassalle, koska ne on nopeita ja osaavat homman. Silti viimeistään minun kohdalla tulee tätin taakse joku opiskelija kassalippaansa kanssa ja täti lähtee kahville!!! ja arvatkaa miten kauan menee että se opiskelija saa kassan ylipäätään sellaiseen kuntoon että pääsee piipauttelemaan ostoksia. grrr.... Inhoan sanaa "HARJOITTELIJA". Kun ne aina harjoittelee mun kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
mä kuulun tähän porukkaan myös! Yritän jopa aina katsoa että menen vanhemman täti-ihmisen kassalle, koska ne on nopeita ja osaavat homman. Silti viimeistään minun kohdalla tulee tätin taakse joku opiskelija kassalippaansa kanssa ja täti lähtee kahville!!! ja arvatkaa miten kauan menee että se opiskelija saa kassan ylipäätään sellaiseen kuntoon että pääsee piipauttelemaan ostoksia. grrr.... Inhoan sanaa "HARJOITTELIJA". Kun ne aina harjoittelee mun kanssa.
Mullekin on käynyt noin. Sama juttu sen kassanauhan kanssa, se loppuu just kun olisi minun vuoro.
 
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
mä kuulun tähän porukkaan myös! Yritän jopa aina katsoa että menen vanhemman täti-ihmisen kassalle, koska ne on nopeita ja osaavat homman. Silti viimeistään minun kohdalla tulee tätin taakse joku opiskelija kassalippaansa kanssa ja täti lähtee kahville!!! ja arvatkaa miten kauan menee että se opiskelija saa kassan ylipäätään sellaiseen kuntoon että pääsee piipauttelemaan ostoksia. grrr.... Inhoan sanaa "HARJOITTELIJA". Kun ne aina harjoittelee mun kanssa.
juu,mut monesti ne tädin on tooodella hitaita ja kyllästynen näköisi :D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
mä kuulun tähän porukkaan myös! Yritän jopa aina katsoa että menen vanhemman täti-ihmisen kassalle, koska ne on nopeita ja osaavat homman. Silti viimeistään minun kohdalla tulee tätin taakse joku opiskelija kassalippaansa kanssa ja täti lähtee kahville!!! ja arvatkaa miten kauan menee että se opiskelija saa kassan ylipäätään sellaiseen kuntoon että pääsee piipauttelemaan ostoksia. grrr.... Inhoan sanaa "HARJOITTELIJA". Kun ne aina harjoittelee mun kanssa.
Mullekin on käynyt noin. Sama juttu sen kassanauhan kanssa, se loppuu just kun olisi minun vuoro.
Jepjep, tuttuja tilanteita.
 
Lunatic
Mulle sattuu aina myös ne ihmiset eteen, jotka on unohtaneet jonkun etu-tai maksukorttinsa autoon, ja lähtevät hölkäten sitten hakemaan sitä sieltä ja saadaan odotella muutama minuutti ja tuijotella kattoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mulle sattuu aina myös ne ihmiset eteen, jotka on unohtaneet jonkun etu-tai maksukorttinsa autoon, ja lähtevät hölkäten sitten hakemaan sitä sieltä ja saadaan odotella muutama minuutti ja tuijotella kattoon.
Ja tämä tapahtuu silloin kun on aivan järjetön kiire
 

Yhteistyössä