MIKSI jotkut puhelut näkyy vaan numerolla, ei nimellä, vaikka.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salama

Vieras
on tallennettu nimi ja numero?? Ärsyttävää. Kiva ois kun näkyis tutun nimi kerta se siellä muistissa on. Jotkut sit näkyy nimellä!
Mistä tuo johtuu?
Miten ne kaikki omassa puheimessa olevat saa näkymään nimellä?

Ei soittajan nimi näy, jos soittaja soittaa salatusta numerosta. Sillon on ihan yks lysti onko sulla se numero osoitekirjassa vai ei. Tuollaista numeroa ei myöskään kerrota numerotiedusteluista!

Alkuperäinen kirjoittaja salainen nro se on:
Ei soittajan nimi näy, jos soittaja soittaa salatusta numerosta. Sillon on ihan yks lysti onko sulla se numero osoitekirjassa vai ei. Tuollaista numeroa ei myöskään kerrota numerotiedusteluista!

Minulla on tuollainen numero, mutta toki se näkyy niillä joille on numeron antanut, jos en ole estänyt numeron näkymistä puhelimeni valikosta.

Sitten siinä ei kyllä näkyis myöskään se numero!!!

salasesta ei näy edes numeroa. Mulla ei auttanu sekään+358 ja nolla pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei ole salaisista numeroista kyse. ihan mieskin näkyy numerolla! eikä ole kahdella nimellä tallenettuna.

ja juu, on nokialainen...

Minulla on niin, että olen tallentanut osan numeroista vain kortille ja osa on myös puhelimen muistissa. Yleensä käytän vain puhelimen muistia, jolla on siis kaikki numerot. Jos puhelin putoaa tai kolahtaa, se vaihtaa omia aikojaan yhdistelmämuistille, eli ottaa molemmilta muisteilta, silloin puhelin ei liitä numeroita nimiin.

Yhteistyössä