Miksi jotkut ostaa verkostomarkkinoinnin alitehoisia mutta silti kalliita vitamiineja?

  • Viestiketjun aloittaja outoo
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sukulainen / tuttava kaupittelee. En kyllä tajua kuka näihin menee mukaan, kerran olin yhdessä "työhaastattelu" tilanteessa mutta ei jatkunut mun osalta sen jälkeen kyllä.
 
vierailija
Sukulainen / tuttava kaupittelee. En kyllä tajua kuka näihin menee mukaan, kerran olin yhdessä "työhaastattelu" tilanteessa mutta ei jatkunut mun osalta sen jälkeen kyllä.
No mitä ihmeellistä siinä on? Bisnes ku bisnes, duuni ku duuni. Kaikessahan nykyään vedetetään asiakkaita, että turha tosta tuntea sen kummempaa huonoa omatuntoa. Sit jos vielä kiinnostaa aihepiiri, niin työhän voi olla mielenkiintoinenkin.
 
vierailija
Olin kerran kuuntelemassa esittelijää kutsuttuna kauneudenhoitotuotteita sekä myytiin myös terveysjuomaa, josta luvattiin sitä sun tätä ominaisuuksia. Olen hoitoalalla, piti välillä pitää tuolin käsinojista kiinni etten olisi sanonut mielipiteitä/kritiikkiä niihin hienoihin terveysvaikutuksiin.
Ajattelin, että olen vieraana ja pidin ajatukset ominani.
 
vierailija
No mitä ihmeellistä siinä on? Bisnes ku bisnes, duuni ku duuni. Kaikessahan nykyään vedetetään asiakkaita, että turha tosta tuntea sen kummempaa huonoa omatuntoa. Sit jos vielä kiinnostaa aihepiiri, niin työhän voi olla mielenkiintoinenkin.
No ite en ainakaan halua tehdä mitään vedätyshommia.. Ei kiinnosta, miksi joku vitamiinihuijaus olisi kiinnostavaa jos oikeasti on kiinnostunut terveydestä? Kyllä kaikella työllä pitäisi olla joku hyödyllinen funktio, muuten se on vaan huijausta / rikollisuutta.
 
vierailija
Ei kai niitä kukaan täysipäinen osta. Vain ne, jotka eivät osaa tai tajua sanoa ei.
Yleensähän niitä myydä väkisin sukulaisille ja lähipiirille jotka tosiaan eivät kehtaa kieltäytyä ja ostavat yhden tilauksen, sitten jos senkin jälkeen vielä tuputetaan niin monesti on välit mennyt eikä haluta olla verkostomarkkinoijan kanssa enää tekemisissä.
 
vierailija
No ite en ainakaan halua tehdä mitään vedätyshommia.. Ei kiinnosta, miksi joku vitamiinihuijaus olisi kiinnostavaa jos oikeasti on kiinnostunut terveydestä? Kyllä kaikella työllä pitäisi olla joku hyödyllinen funktio, muuten se on vaan huijausta / rikollisuutta.
Suuri osa myynneistä yleensäkin perustuu johonkin vedätykseen ja jengin on pakko kuluttaa. Onko se sitten vitamiinikauppaa vai Tupperia, ihan sama tavallaan. Kummassakaan ei nyt kuitenkaan ole kyse mistään koksukaupasta...
 
vierailija
Verkostomarkkinoinnin ongelma on juurikin se verkosto jolle joudutaan maksamaan niitä bonuksia jokaisesta myydystä tuotteesta, sen takia tuotteen hinta nousee liian kalliiksi sisältöönsä nähden.
 

Yhteistyössä