Miksi jotkut naiset tekee lapsia ihan kauheille miehille, sit valittaa koko ajan kuinka kauheita miehet on kun ei osallistu jne.?

• Viestiketjun aloittaja aivot kehiin
  • Ensimmäinen viesti
onneton näinkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onneton näinkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
mäpä just eroan miehestä josta ei ole isäksi..

niinpä jään lapsettomaksi lopun elämääni :( ikää melki 30 enkä mä oikeasti enää ketään löydy. Syy siinä etten jaksa yksin lähteä minnekään missä ketään tapais..

mutta kai parempi näin..
No älä nyt vielä hanskaita tiskiin lyö! Otat kaverin mukaan ja lähdet kodin ulkopuolelle tapaamaan ihmisiä!
ei ole ensimmäistäkään kaveria jonka kanssa lähteä.. siinäpä se :/
Jos yksin lähdet baariin, niin kaksin tulet kotiin baarista :p
en viihdy baareissa.. en halua juoppomiestä enää toista kertaa..

niinpä jään lapsettomaksi lopun elämääni :( ikää melki 30 enkä mä oikeasti enää ketään löydy. Syy siinä etten jaksa yksin lähteä minnekään missä ketään tapais..

mutta kai parempi näin..
No älä nyt vielä hanskaita tiskiin lyö! Otat kaverin mukaan ja lähdet kodin ulkopuolelle tapaamaan ihmisiä!
On baareissa muitakin kuin juoppomiehiä, mutta mikään pakko ei tietenkään ole mennä jos ei halua.

vieras

mutta kai parempi näin..
No sitten aloitat jonkin miehisen harrastuksen ja pokaat sieltä itselles miehekkeen.

narsismista
Oletteko kuulleet psykopaateista ja narsisteista? Ihminen voi teeskennellä aidon tuntuisesti hyvinkin pitkään.

Itse asiassa, vain heikko nainen ei tajua olevansa narsistimiehen pihdeissä. Omaa syytä se on.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsismista:
Oletteko kuulleet psykopaateista ja narsisteista? Ihminen voi teeskennellä aidon tuntuisesti hyvinkin pitkään.

Itse asiassa, vain heikko nainen ei tajua olevansa narsistimiehen pihdeissä. Omaa syytä se on.
Päivän paras vitsi :D Oletko sinä sellainen meedio, joka tunnistaa narsistin/psykopaatin? Aika yli-ihminen olet kun psykologitkaan ei yleensä tunnista.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Joskus ihmiset muuttuu ja ennen niin kivasta miehestä voi tulla kusipää, joka ei osallistu perheen elämään muuten kuin sohvalla istumalla ja huutamalla sieltä ohjeitaan...
Miks 2plussan akoille käys just näin?

vieras
Joskus ihmiset muuttuu ja ennen niin kivasta miehestä voi tulla kusipää, joka ei osallistu perheen elämään muuten kuin sohvalla istumalla ja huutamalla sieltä ohjeitaan...
Hei, samat akat on lihaviakin vaan siksi, että on kilpirauhasen toiminnassa vikaa ja imettäminen ei onnistunut kun maidon tulo vaan loppui ;) :whistle:

vieras
Hei, samat akat on lihaviakin vaan siksi, että on kilpirauhasen toiminnassa vikaa ja imettäminen ei onnistunut kun maidon tulo vaan loppui ;) :whistle:
:D

vieras
No en mä tiedä, onko tääkään hääviä, kun olen lempannut jo 4 miestä suht pitkistä suhteista sillä perusteella, että olisivat olleet tavalla tai toisella kelvottomia isiksi. Nyt oon sit kohta 30, kaikki kunnon miehet jo naimisissa ja taitaa lapsetkin jäädä tekemättä, jos meinais ennen niitä ehtiä vielä tutustua toiseen niin hyvin, että tietäisi mimmoista sen kanssa on elää arkea.

Oikeestaan parempi musta olis, että olisin tehnyt ne lapset vaikka jonkun ihan hulttion kanssa. Kyllä siitä miehestä aina olis eroon päässyt, jos elämä sen kanssa oikeasti olisi ollut toivotonta, olis jäänyt lapset, ja aikaa olis ollut vaikka loppuelämä etsiä sitä elämän rakkautta, jonka kanssa pystyisi elämään arkeakin menettämättä järkeään ja hermojaan.

Tiedän monta kusipäistä miestä joista on tullut loistavia isiä lapsen synnyttyä ja sitä myötä myös hyviä miehiä, eli miksi se muutos ei voisi tapahtua toiseenkin suuntaan. En minä ainakaan ole sama ihminen kuin ennen lapsia tai edes sama kuin ensimmäisen lapsen jälkeen.

taidat olla edelleen aika hirmu
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Tiedän monta kusipäistä miestä joista on tullut loistavia isiä lapsen synnyttyä ja sitä myötä myös hyviä miehiä, eli miksi se muutos ei voisi tapahtua toiseenkin suuntaan. En minä ainakaan ole sama ihminen kuin ennen lapsia tai edes sama kuin ensimmäisen lapsen jälkeen.

Ei ihminen nyt niin paljon muutu ellei käy lobotomiassa, ehkä sitten.

Yhteistyössä