Miksi jotkut naiset tekee lapsia ihan kauheille miehille, sit valittaa koko ajan kuinka kauheita miehet on kun ei osallistu jne.?

• Viestiketjun aloittaja aivot kehiin
  • Ensimmäinen viesti
Saraldo
Luulis, että sen miehen todellinen luonne tulisi esiin ennen lasten hankkimista. Taitaa olla kuitenkin äärimmäisen harvinaista, että mies pystyisi teeskentelemään niin pitkään. Ja ainakin täällä palstalla usein kysytään, että "tekisittekö tässä tilanteessa lapsen, kun mies on sellainen ja tällainen...". Jos vähänkin mietityttää, voiko tuon kanssa tehdä lapsia, niin eikö se ole merkki siitä, ettei ehkä kannata?

Ja jos ihmisen oikea luonne ei toiselle selviä ennen lastentekoa, niin arki ei ole varmaan ehtinyt astua vielä suhteeseen, ja silloin on mun mielestäni ihan liian aikaista ajatella lapsia.

Mieskin voi muuttua. Aluksi on niin ihana ja ne pikkuviat ei ärsytä. Sitten kun arki alkaa voi mies vieläkin muuttua.
Työttömyys, sairaus voi muuttaa toista. Alkoholi voi alkaa maistua aina vaan enemmän. Lapset voi muuttaa miestä....

Ei ne miehet tai naiset niinkään muutu. Mutta kun arki alkaa niin se alkuhuumassa naitu "unelmien prinssi" tai "prinsessa" paljastuukin sammakoksi. Ja tätähän ei kukaan tietenkään myönnä vaan väitetään että puoliso on yht äkkiä ja yllätyksenä muuttunut!

shihtzu
Kyllä ne miehet voi muuttua tai siis sisimmältään ei muutu, mutta moni mies käyttäytyy ihan eritavalla suhteen alkuvaiheessa ja kun arki astuu kuvioihin, se todellinen luonne vasta paljastuu.
Ja meillä on lapsen syntymän jälkeen riidelty paljon enemmän kuin ennen lasta ihan vaan sen vuoksi, että mies ei ymmärrä sitä, että enää asioista ei voi tehdä samalla tavalla kuin ennen, minusta on miehen mielestä tullut tylsä, kun en käy oikein missään, no paha sitä on lähteä, jos ei ole lapsenvahtia, jommankumman on oltava lapsen kanssa kotona.
Muutenkaan asioita ei voi tehdä niin spontaanisti kuin ennen ja sitä miehen on vaikea ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei ne miehet tai naiset niinkään muutu. Mutta kun arki alkaa niin se alkuhuumassa naitu "unelmien prinssi" tai "prinsessa" paljastuukin sammakoksi. Ja tätähän ei kukaan tietenkään myönnä vaan väitetään että puoliso on yht äkkiä ja yllätyksenä muuttunut!
Tai vaikka itse olisi alusta saakka tiennyt että se unelmien prinssi tai prinsessa on vähän turhan viinaanmenevä tai sillä on vähän ongelmia tuon pettämisen kanssa niin liian usein kuvitellaan että kyllä se minun takiani muuttuu tai viimeistään kun se lapsi tulee. Niin väärä ajattelutapa ja viattomat lapset kärsii :ashamed:

vieras

Ala-asteella olin kaverin luona ja söin siellä semmoista kaupan hampurilaista ja oksensin. Vieläkään en pysty tuollaista syömään oksentamatta. hajukin saa yökkäämään.

onneton näinkin
mäpä just eroan miehestä josta ei ole isäksi..

niinpä jään lapsettomaksi lopun elämääni :( ikää melki 30 enkä mä oikeasti enää ketään löydy. Syy siinä etten jaksa yksin lähteä minnekään missä ketään tapais..

mutta kai parempi näin..

Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja onneton näinkin:

niinpä jään lapsettomaksi lopun elämääni :( ikää melki 30 enkä mä oikeasti enää ketään löydy. Syy siinä etten jaksa yksin lähteä minnekään missä ketään tapais..

mutta kai parempi näin..
No älä nyt vielä hanskaita tiskiin lyö! Otat kaverin mukaan ja lähdet kodin ulkopuolelle tapaamaan ihmisiä!

onneton näinkin
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

mutta kai parempi näin..
No älä nyt vielä hanskaita tiskiin lyö! Otat kaverin mukaan ja lähdet kodin ulkopuolelle tapaamaan ihmisiä!
ei ole ensimmäistäkään kaveria jonka kanssa lähteä.. siinäpä se :/

vieras

Ala-asteella olin kaverin luona ja söin siellä semmoista kaupan hampurilaista ja oksensin. Vieläkään en pysty tuollaista syömään oksentamatta. hajukin saa yökkäämään.

Saraldo

mutta kai parempi näin..
:( Eikö ketään missään? Vai onko kaverit toisella paikkakunnalla? Olisko sulla itselläsi mahdollisuutta vaihtaa paikkakuntaa?

vieras

mutta kai parempi näin..
Jos yksin lähdet baariin, niin kaksin tulet kotiin baarista :p

Yhteistyössä