Tai vaikka itse olisi alusta saakka tiennyt että se unelmien prinssi tai prinsessa on vähän turhan viinaanmenevä tai sillä on vähän ongelmia tuon pettämisen kanssa niin liian usein kuvitellaan että kyllä se minun takiani muuttuu tai viimeistään kun se lapsi tulee. Niin väärä ajattelutapa ja viattomat lapset kärsii :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei ne miehet tai naiset niinkään muutu. Mutta kun arki alkaa niin se alkuhuumassa naitu "unelmien prinssi" tai "prinsessa" paljastuukin sammakoksi. Ja tätähän ei kukaan tietenkään myönnä vaan väitetään että puoliso on yht äkkiä ja yllätyksenä muuttunut!
No älä nyt vielä hanskaita tiskiin lyö! Otat kaverin mukaan ja lähdet kodin ulkopuolelle tapaamaan ihmisiä!Alkuperäinen kirjoittaja onneton näinkin:mäpä just eroan miehestä josta ei ole isäksi..
niinpä jään lapsettomaksi lopun elämääni ikää melki 30 enkä mä oikeasti enää ketään löydy. Syy siinä etten jaksa yksin lähteä minnekään missä ketään tapais..
mutta kai parempi näin..
ei ole ensimmäistäkään kaveria jonka kanssa lähteä.. siinäpä se :/Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:No älä nyt vielä hanskaita tiskiin lyö! Otat kaverin mukaan ja lähdet kodin ulkopuolelle tapaamaan ihmisiä!Alkuperäinen kirjoittaja onneton näinkin:mäpä just eroan miehestä josta ei ole isäksi..
niinpä jään lapsettomaksi lopun elämääni ikää melki 30 enkä mä oikeasti enää ketään löydy. Syy siinä etten jaksa yksin lähteä minnekään missä ketään tapais..
mutta kai parempi näin..
Eikö ketään missään? Vai onko kaverit toisella paikkakunnalla? Olisko sulla itselläsi mahdollisuutta vaihtaa paikkakuntaa?Alkuperäinen kirjoittaja onneton näinkin:ei ole ensimmäistäkään kaveria jonka kanssa lähteä.. siinäpä se :/Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:No älä nyt vielä hanskaita tiskiin lyö! Otat kaverin mukaan ja lähdet kodin ulkopuolelle tapaamaan ihmisiä!Alkuperäinen kirjoittaja onneton näinkin:mäpä just eroan miehestä josta ei ole isäksi..
mutta kai parempi näin..
Kuten sinä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2plussalla kirjoittelee white trash, joka tekevät lapsia kaltaistensa kanssa.
Jos yksin lähdet baariin, niin kaksin tulet kotiin baaristaAlkuperäinen kirjoittaja onneton näinkin:ei ole ensimmäistäkään kaveria jonka kanssa lähteä.. siinäpä se :/Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:No älä nyt vielä hanskaita tiskiin lyö! Otat kaverin mukaan ja lähdet kodin ulkopuolelle tapaamaan ihmisiä!Alkuperäinen kirjoittaja onneton näinkin:mäpä just eroan miehestä josta ei ole isäksi..
mutta kai parempi näin..
Just niin.Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Kuten sinä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:2plussalla kirjoittelee white trash, joka tekevät lapsia kaltaistensa kanssa.