Miksi jotkut naiset ovat niin raukkoja, että luulevat miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiakaspalvelu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No justiinsa, kyllä siinä on naisella itsetunto ongelmia, jos ei miehelle edes hymyillä saa, mä ainakin tykkään jos törmään hymyilevään asiakaspalvelijaan joka osaa asiansa, eikä mua siinä vieressä ole vielä koskaan huonosti kohdeltu päin vastoin,tietty onhan sitte joskus tullu nähtyä aivan bimboja tyttösiä jotka ovat niin täys itseään että huh, mutta heistähän tässä ei kait puhetta ollutkaan, meillä ainakin saadaan tälläsistä typyköistä hyvät naurut ihan yhdessä, onneks sellaset on aikas harvassa.Iloisuus ja hymyt kunniaan!!!!

No niinpä olikin jotkut... Lukihäiriö varmaan tai jotain iskee... :o Siinä tapauksessa yhdyn mielipiteeseen; kyllä niitäkin naisia löytyy -samoin kuin miehiä, eikä mitenkään kiva tapa sanoisin.

:laugh: laitoin väärään avaukseen minkä piti laittaa tähän. kerron uudestaan:

Minun vanha ystävättäreni oli päätellyt minun mieheni olevan hänestä kiinnostunut, kun me yhdessä törmäsimme sattumalta kadulla toisiimme ja mieheni oli ystävällinen... minä olin siis mukana.. Ja jälkeenpäin sain kuulla vaikka mitä sitten :whistle:

Hohhoijaa, nyt naurattaa jo.

Mun kokemuksen mukaan MIEHILLE ei sais olla ystävällinen ja kaveri, heti aletaan kuvittelemaan että "jee, toi haluaa mun munaa!"..

KOKEMUSTA ON. :headwall:
Siis jo ne miehet kenen kanssa on vuosia ollut kaveri, voivat jo tajuta etten ole munan perässä, mutta uudet miestuttavat kuvittelevat aina että jos puhuu kuin muillekin ihmisille, niin piirakka on märkänä! \|O :headwall: Tolloja ja omahyväsiä uunoja kaikki ne on. B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:35 metsänpeitto kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:34 hupitutti kirjoitti:
Ei kai tuossa mitään yleistystä ollut, jos kerran otsikkokin on että "jotkut naiset". Ja onhan sellaisia naisia. Niille sitä sitten yhdessä nauretaan.

Niin, jotkut naiset tosiaan on sellaisia. Mutta niin on jotkut miehetkin.

Niinpä. Ja kaikille ei tarvi edes hymyillä. Mutta ei sellaisista kannata perustaa. Johan tämä maailma muuttuis kamalaksi, jos kukaan ei voisi kellekään hymyillä, siinä pelossa, että jos se toinen nyt kuvittelee jotain.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 08:27 maijon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:35 metsänpeitto kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 12:34 hupitutti kirjoitti:
Ei kai tuossa mitään yleistystä ollut, jos kerran otsikkokin on että "jotkut naiset". Ja onhan sellaisia naisia. Niille sitä sitten yhdessä nauretaan.

Niin, jotkut naiset tosiaan on sellaisia. Mutta niin on jotkut miehetkin.

Niinpä. Ja kaikille ei tarvi edes hymyillä. Mutta ei sellaisista kannata perustaa. Johan tämä maailma muuttuis kamalaksi, jos kukaan ei voisi kellekään hymyillä, siinä pelossa, että jos se toinen nyt kuvittelee jotain.
:flower:

Yhteistyössä