Miksi jotkut naiset eivät poista viiksikarvojaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Manttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Manttu"

Vieras
Joillakin naisilla ne on vaaleita, mutta niitä on niin paljon, että kyllä nekin läheltä katsoessa huomaa. Joillakin taas on aivan tummia karvoja ja ne näkee jo kauempaakin.

On todella rumannäköistä kun naisella on viikset. Erittäin epänaisellista ja ihmettelen, että kuinka joku haluaa pitää ne karvat.

Itselläkin kasvaa vaaleita ja muutama tumma karva ja kyllä mä poistan ne säännöllisesti. En halua näyttää miltään sirkusfriikiltä eli viiksekkäältä naiselta.

no kertokaa millä ne saa pois? itsellä on semmosta hentoa vaaleaa karvaa joka kyllä läheltä näkyy, lisäksi muutma tumma karva suupielessä, jotka kyllä aina pinseteillä nyppäsen pois. mutta ne muut karvat on niin hetnoa etteivät tartu vahaan ja jos leikkaa koneella niin hetken päästä on 'sänki'

no kertokaa millä ne saa pois? itsellä on semmosta hentoa vaaleaa karvaa joka kyllä läheltä näkyy, lisäksi muutma tumma karva suupielessä, jotka kyllä aina pinseteillä nyppäsen pois. mutta ne muut karvat on niin hetnoa etteivät tartu vahaan ja jos leikkaa koneella niin hetken päästä on 'sänki'

Mä oon nyppiny pinseteillä ja sitten hankin epilaattorin, jolla on hyvä kans ajella niitä karvoja. Suoraan sanottuna tosi noloa ja teenkin sen kenenkään näkemättä. Mulla on ollu haaveena, että kävis poistattaan ne jotenkin pysyvästi, mutta se on ihan mielettömän kallista ja vaatii sitten useamman käynnin siellä.

No mulla ei kasva viiksikarvoja mutta semmoinen poskiparta löytyy. Eli vaaleaa haituvaa leukaperissä, melko pitkää ja aika paljon. En vaan näe tarpeelliseksi sitä poistella, ei se näytä minusta erityisen rumalta.

Kuumimmat

Yhteistyössä