Miksi jotkut miehet kuvittelevat heti jotain, jos niiden kanssa juttelee iloisesti????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seinästä reväisty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seinästä reväisty

Vieras
Olen jokseenkin sosiaalinen tyyppi. Tykkään jutella erilaisten ihmisten kanssa ja tutustua ihmisiin.
Olen naimisissa ja meillä on miehen kanssa lapsiakin.

SILTI, vaikka sormessa killuu sormus ja lapsetkin ehkä ovat mukana, niin SILTI pitää kuvitella, että olen sillä tavalla kiinnostunut, jos juttelen ja jopa hymyilen tai naurankin kenties jonkun miehen jutuille.

Olen huumorintajuinen, ymmärrän monenlaista huumoria ja naurankin paljon.

Mulla tulee aina ongelmia joidenkin miesten kanssa, kun he kuvittelevat, että olen valmis seksiin kun hymyilen ja nauran heidän jutuilleen. :(

sama juttu, pahin tapaus oli kun tällaisen normijuttelun vuoksi yksi idiootti puhui musta morsiamenaan muille työkavereille. oltiin siis samassa työpaikassa ja mulla silloin kihlasormus sormessa, mutta siis en tod. ollut tämän työkamun kanssa muuta kuin jutellut tauoilla, en edes nähnyt vapaa-ajalla.
Miehet on..

Siksi, kun ne miesparat on tottuneet vaan motkottaviin palstamammoihin, jotka narisee ja ärisee eikä edes anna. Niin ans olla, kun joku nainen joskus hymyilee sille miespololle, niin minkäs hän sille mahtaa, että mieleen tulee lämmin syli, jonka joskus kauan sitten menetti.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26224386:
Siksi, kun ne miesparat on tottuneet vaan motkottaviin palstamammoihin, jotka narisee ja ärisee eikä edes anna. Niin ans olla, kun joku nainen joskus hymyilee sille miespololle, niin minkäs hän sille mahtaa, että mieleen tulee lämmin syli, jonka joskus kauan sitten menetti.

Aiva prikulleen nappiin!

Minulle miehenä käy kohtuullisen usein toisinpäin. Olen sosiaalinen ja perheellinen mies, enkä edes hyvännäköinen. Ylipainoakin on vähäsen. Minusta tuntuu monesti pahalle torjua naisen yritys.
Olen asiakaspalveluhommissa ja olen kohtelias parhaani mukaan kaikille ja lasken leikkiäkin ihmisten kanssa.
Joskus vielä pykälää ikävämmäksi homman tekee se, kun huomaa että toinen on ryhdistäytynyt ja oikein kasannut itseään pyytääkseen minua vaikka ulos. Ja ei, tämä ei edes imartele minua. Ehkä sitten joskus kun se loppuu, niin näitä muistelen.

Oletko varma ettet ole tiedostamattasi tyrkky? Jotkut naisista muuttu sellaisiksi "vietteleviksi" tukanheiluttajiksi ja huulentörröttäjiksi heti kun mies ilmestyy näköpiiriin :-)

[QUOTE="alma";26224447]Oletko varma ettet ole tiedostamattasi tyrkky? Jotkut naisista muuttu sellaisiksi "vietteleviksi" tukanheiluttajiksi ja huulentörröttäjiksi heti kun mies ilmestyy näköpiiriin :-)[/QUOTE]

No olen ihan varma etten ole. Olen koko ikäni kasvanut miesten keskellä, enkä todellakaan hae mitään huomiota miehiltä. Oma miehenikin sanoo, etten ole tyrkky. Ei ole mitään makkarankuori- tissivaatteitakaan päälläni.

Alkuperäinen kirjoittaja seinästä reväisty;26224485:
No olen ihan varma etten ole. Olen koko ikäni kasvanut miesten keskellä, enkä todellakaan hae mitään huomiota miehiltä. Oma miehenikin sanoo, etten ole tyrkky. Ei ole mitään makkarankuori- tissivaatteitakaan päälläni.

sama juttu mullakin. ja siis nää "mun miehet" on olleet yleensä sinkkuja eli ei kotona ole ollut sitä nalkuttavaa vaimoakaan. Ton "kihlausepisodin" jälkeen oon ollut tietoisesti tyly aina alkuun tuntemattomille miehille, etten vahingossakaan anna väärää kuvaa.

Itse oon siis ollut miesten kanssa hyvä tuttu tai kaveri, mutta miehet jostain syystä luulleet tavallisesta juttelusta ja hymyilystä jotain muuta.

Yhteistyössä