M
M
Vieras
Ole pitämättä. Mäkään en pidä erityisesti vieraiden lapsista..liikaa melua, liikaa kuolaa, liikaa kerjäämistä, liikaa paskanhajuisia vaippoja, liikaa leluja, liikaa ärsyttäviä vanhempia...huoh.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Se on kyllä valitettava fakta, että kaikki koiranulkoiluttajat EI osaa pitää koiraansa kurissa. Eivät osaa, eivät pysty. Ja on edesvastuutonta antaa esim 10-vuotiaan lapsen ulkoiluttaa isoa koiraa. Ite pelkään vieraita koiria, ja liian usein on sattunut niin, että kadulla tulee vastaan koiranulkoiluttaja joka antaa koiransa innoissaan tulla hyppimään ja tunkemaan kuonoaan hanuriini. Myöskin, jos koira on mukana kauppareissulla, se on ikävää jos se on kytketty niin, että se on kaupan oven edessä tai melkein vieressä, josta se voi hyppiä melkein päälle kun haluaa kävellä sisään kauppaan. Mä pelkään koiria, en vihaa niitä. Itelleni en haluis koiraa, koska en kamalasti pidä niistä. En kuitenkaan vihaa koiria.
Lapsi meille on tulossa, ja siihen asiaan josta aikaisemmin joku mainitsi, että lasta ei voi viedä kylään kysymättä lupaa ihan kuin koiraakaan. Että siis? Lapsi pitäisi jättää kotiin koiran kanssa jos ei kylään kutsunut ihminen halua lasta kotiinsa sotkemaan? Onneksi minulla ei ole sellaisia ystäviä jotka tuolla tavalla ajattelevat. Ja varmaan jos joku kutsuu kylään, on tietoinen lapsista, ja varmasti kutsu koskee koko perhettä? Eri asia tietty illanistujaiset ym. Mutta tuskin kukaan raahaa lapsia aikuisten pippaloihin? Jos raahaa niin.... just.
Ite olin vielä muutama vuosi sitten sitä mieltä, että en halua ikinä lasta... ne vaan huutaa ja sotkee ja elämä pysähtyy siihen... Noh. Eiköhän tästä nyt kuitenkin vasta elämä ala, kun syyskuussa syntyy uusi ihminen meidän perheeseen. Eikä sinne kotiinkaan pakko ole jäädä jumittamaan lapsen kanssaLapsen voi ottaa mukaan.
Koirat, kissat, marsut, puput.... Kaikki eläimet ovat kultaisia ja kallisarvoisia. Ei niitä vain ole kaikkien pakko haluta lemmikeiksi... Ja onneksi ei olekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja no niin:näin siis näemme että ihminen on itsestään pitävä oman napansa ympärillä pyörivä olento. Oma sissi se paras on ja niin myös se oma nico-petteri. Muuthan ne haisee eivätkä osaa käyttäytyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Lapsi meille on tulossa, ja siihen asiaan josta aikaisemmin joku mainitsi, että lasta ei voi viedä kylään kysymättä lupaa ihan kuin koiraakaan. Että siis? Lapsi pitäisi jättää kotiin koiran kanssa jos ei kylään kutsunut ihminen halua lasta kotiinsa sotkemaan? Onneksi minulla ei ole sellaisia ystäviä jotka tuolla tavalla ajattelevat. Ja varmaan jos joku kutsuu kylään, on tietoinen lapsista, ja varmasti kutsu koskee koko perhettä? Eri asia tietty illanistujaiset ym. Mutta tuskin kukaan raahaa lapsia aikuisten pippaloihin? Jos raahaa niin.... just.
Ite olin vielä muutama vuosi sitten sitä mieltä, että en halua ikinä lasta... ne vaan huutaa ja sotkee ja elämä pysähtyy siihen... Noh. Eiköhän tästä nyt kuitenkin vasta elämä ala, kun syyskuussa syntyy uusi ihminen meidän perheeseen. Eikä sinne kotiinkaan pakko ole jäädä jumittamaan lapsen kanssaLapsen voi ottaa mukaan.
Huomaan että sinä et pidä koiristaAlkuperäinen kirjoittaja ymmärrys:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:Koiraharrastajat varsinkin :headwall: Miksi joidenkin on niin kamalan vaikeaa hyväksyä sitä, että kaikkia ei kiinnosta koirat, tai että koirista ei pidetä? Miksi aletaan heti maalaamaan ihmisestä suunnilleen jotain luonnehäiriöistä hirviötä, jos joku erehtyy myöntämään että ei pidä eläimistä? Ei kaikkia vaan kiinnosta. Liikaa kuolaa, liikaa irtokarvoja, liikaa haukkumista ja liikaa innokasta leikkiin pyytäjää, siis karvaista sellaista. Voihan ne joskus olla söpöjäkin, pennut varsinkin, mutta enemmän niistä on minun mielestä vaivaa kuin hyötyä... En minäkään ala valittamaan, jos jotakuta ei kiinnosta minun harrasteet, enkä yritä väkisin mennä kaverin kotiin niitä harrastamaan. Miksi siis jotkut haluavat väkisin tuoda koiransa meille? Plääh.
Ihankun oikein inhoisit niitä. Ihminen joka ei pidä koirista on usein varsin epämiellyttävä myös ihmisille.