Miksi joitakin ihmisiä ärsyttää toisten hiusten väri? Tai hiukset yleensä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Esim. mulla on pinkkiä päässä ja se tuntuu suuresti ärsyttävän joitakin täällä. Miksi? Siis eihän se ole kenenkään muun asia kuin mun.

En mäkään saa mitään ahdistuskohtausta jos jollakin on vihreää hiuksissa vaikka itte en ikinä laittaasi sitä väriä hiuksiin. Eihän se mulle kuulu minkä väriset hiukset toisilla on tai miten ne on laitettu, leikattu jne. Tai onko niitä hiuksia ollenkaan. :D

En mä ainakaan rupia yököttelemään ja märisemään, että onpa sulla kamalat hiukset. Olen sitten vaikka hiljaa jos toisen pää ei mua miellytä.

Tunnistan ihmisen helpommin, jos hänellä jokin muista poikkeava piirre. Erikoiset hiukset on yks hyvä tunnistuskeino. Paha vaan, että ihmiset tuppaa vaihtamaan hiustyyliään aika ajoin.

Sä olet back!

Ja ilmeisesti oli liian lyhyt banni, koska sä jatkat yhä noista hiuksista joista on jo kertaalleen tapeltu monen sivun verran.

Älä enää, pliis.

Myönnän. Mua ärsyttää lyhyt tukka naisella joka on "pöyhössä" takaa. Jostain syystä jo lapsena ärsytti. Ei siis ole mikään tämän hetken mielipide vain. Tulee mieleen. kröhm.. nokittu kanan takapuoli... ( Oletteko nähneet millainen se on? )
Myös nykyään se että on ruskeaa alla ja blondi päällä näyttää kulkukoiramaiselle.. Tai sitten se johtuu siitä että suomessa hiukset niin ohuet ettei sellainen tukka tule oikeuksiinsa kuten tulisi paksussa tukassa.

Mutta siniset, punkkarit, pinkit ja hippitukat eivät ärsytä ! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Mulla on kokonaan pinkki/violetti tukka ja sekös vasta ärsyttääkin...meidän neitiä nimittäin kun ei saa samanlaista :D

Minkä ikäinen neiti? :D Mun likka kans haluais koko päähän värin, nyt on laitettu vain joskus shokkivärillä raitoja. Jotakin kestoväriä pitääs kuulemma saada, mutta en suostu.

Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:
Sä olet back!

Ja ilmeisesti oli liian lyhyt banni, koska sä jatkat yhä noista hiuksista joista on jo kertaalleen tapeltu monen sivun verran.

Älä enää, pliis.

Joo joku on taas takas :kieh: ja etusivu täyttyy Scarletilla :laugh:

Mä luulen että ei ketään ärsytä toisen hiukset vaan koko persoona.
Mä ärsytän monia, mutta en todellakaan kuvittele että ihmiset ärsyyntyy mun tukasta tai mekosta vaan musta itsestäni :saint:
Mutta ongelmahan on ärsyyntyjien, ei mun ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Mulla on kokonaan pinkki/violetti tukka ja sekös vasta ärsyttääkin...meidän neitiä nimittäin kun ei saa samanlaista :D

Minkä ikäinen neiti? :D Mun likka kans haluais koko päähän värin, nyt on laitettu vain joskus shokkivärillä raitoja. Jotakin kestoväriä pitääs kuulemma saada, mutta en suostu.

Kohta 11vee ja on laitettu raitoja ja joskus kevytsävyllä koko päähän mutta en anna vielä kokonaan värjätä kestovärillä.

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
kaljua yritetään peittää kampaamalla sivuhiukset siihen päälle.... |O

Älä nyt on ainakin oppilailla hauskaa, kun opettajan pään yli heitetyt hiukset roikkuu ottalla eikä opettaja itte huomaa mitään. Ihmettelee vain miksi oppilaat nauraa. :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minulla oli kirkkaan punaiset moni ihmetteli miten aikuisella voi olla ton väriset hiukset... arghhh ja huoh

:laugh: Miksi ei voisi olla aikuisella tuon väriset hiukset. :D

se oli kuulema pissis tukka..

:laugh: :laugh: Sitten mä ja mun äiti ollaan oltu monta kertaa pissiksiä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Myönnän. Mua ärsyttää lyhyt tukka naisella joka on "pöyhössä" takaa. Jostain syystä jo lapsena ärsytti. Ei siis ole mikään tämän hetken mielipide vain. Tulee mieleen. kröhm.. nokittu kanan takapuoli... ( Oletteko nähneet millainen se on? )
Myös nykyään se että on ruskeaa alla ja blondi päällä näyttää kulkukoiramaiselle.. Tai sitten se johtuu siitä että suomessa hiukset niin ohuet ettei sellainen tukka tule oikeuksiinsa kuten tulisi paksussa tukassa.

Mutta siniset, punkkarit, pinkit ja hippitukat eivät ärsytä ! :D

Mun mielestä joillekin sopii todella hyvin sellaiset lyhyet takaa pöyhötetyt hiukset. Riippuu ihmisestä sopiiko kasvoihin jne. miten ne hiukset on leikattu ja laitettu. Mun yhdellä luokkakaverilla on tuollaaset hiukset ja hänen tyyliinsä ne hiukset sopii täydellisesti.

Sama juttu tuon alta tumma ja päältä vaalia tyylin kanssa. Joillekin sopii ja joillekin ei. Tiedän ainakin yhden ihmisen jolle tämä tyyli sopi erittäin hyvin, mutta hänellä olikin paksut ja hyväkuntoiset hiukset.

Yhteistyössä