Miksi joillekin naisille on niin tärkeää, että mies on pidempi kuin nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastunut vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakastunut vaimo

Vieras
Itse olen naimisissa miehen kanssa joka on mua kaksi senttiä lyhyempi. Mä olen siis 170cm pitkä ja mies on 168cm.

En mä miehen pituutta ajatellut kun tutustuin häneen. Joku olisi varmaan hylännyt hänet tuon pituuden takia, mutta mä en nähnyt syytä sellaiseen. Mies on ihana, luotettava, rakastettava, uskollinen, rehellinen yms. ja rakastan häntä yli kaiken. En tajua miten joku voi hylätä potentiaalisen kumppaniehdokkaan pelkän pituuden takia. Mä hyväksyn miehen sellaisena kuin hän on enkä etsi pidempää miestä tilalle.

En myöskään ymmärrä sitä miksi täällä palstalla nykyään jatkuvasti jauhetaan, että kaikki naiset haluavat jännämiehen ja kunnolliset tavalliset miehet eivät saa naista itselleen. No oma mies on kunnollinen tavallinen mies enkä ikinä vaihtaisi häntä jotenkin kusipäiseen epäluotettavaan jännämieheen. Lisäksi tuntuu olevan ajatuksena, että kunnollinen mies on tylsä sängyssä. No ei se niin mene, kerron kokemuksesta. ;) Ennemmin se jännämies on kusipää siellä sängyssäkin kun on itsekäs paska joka ei välitä naisesta lainkaan.

Ei täällä tällä hetkellä kannata ottaa tosissaan mitään jännämies ja tavismies keskusteluja.

Tää on enää ainut palsta johon pääsee kirjottelee rekisteröimättömänä..ja sen kyllä huomaa..kaikki Suomen sekopäät (ja teinit) samalla palstalla.

Osa kokee tietyt ominaisuudet puoleensavetävinä, oli se sitten pituus, vaaleat hiukset tai ruskeat silmät esim.
Ja kyllä, en voisi seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Olen itse 155cm joten kääpiömies ei sytyttäisi.

Mä en ainakaan mitään "kääpiötä" haluaisi.. Itse kun kasvoin huimaan 157 cm:n lukemaan.

Miesystävä on 190cm ja hitto vieköön kun mulla on turvallinen olo!

Oma mieheni on ihana, luotettava, rakastettava, uskollinen, rehellinen yms. ja rakastan häntä yli kaiken. Sen lisäksi hän on pitkä, hyväkroppainen ja aivan jäätävän komea. Ja tämän kaiken lisäksi hän on vielä jännämieskin.

En ole ikinä rakastunut miehen pituuteen. Vaan itse mieheen. Pitkä olen naiseksi, seurustellut olen itseäni lyhyempien miestenkin kanssa ja tuntenut oloni heidän kanssaan turvalliseksi.

Oma mieheni on ihana, luotettava, rakastettava, uskollinen, rehellinen yms. ja rakastan häntä yli kaiken. Ja tämän kaiken lisäksi hän on vielä jännämieskin.
Kuvailetko sä nyt oikeata jännämiestä? :eek:Jännämies on sarjaa Matti Nykänen tai Tauski:nyrkki heiluu takuulla jossain vaiheessa.

Kuvailetko sä nyt oikeata jännämiestä? :eek:Jännämies on sarjaa Matti Nykänen tai Tauski:nyrkki heiluu takuulla jossain vaiheessa.

Siis mitä jännää on mainitsemissasi tyypeissä? :eek:

Vähän sellaisen nyhverön oloisia tassukoita minusta. :oops:

Jännä on sellainen, kun ei maanantaiaamuna tiedä, mistä itsemme keskiviikkona löydetään. Tai miten sinne päädyttiin. Sellainen joka kutkuttaa kivasti vatsanpohjasta useammankin kerran päivän aikana. Öistä puhumattakaan.

Pelottavakaan ei ole minusta synonyymi jännälle.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Mutta oikeasti mun piti kommentoida aloittajalle että siksi, kun elämästäni viisitoista vuotta kulutin jo miehen kanssa jolle ei ollut ookoo että edes juhlapäivinä olisin pukeutunut korkokenkiin koska sit olisin ollut miestä pidempi.

Siis mitä jännää on mainitsemissasi tyypeissä? :eek:

Vähän sellaisen nyhverön oloisia tassukoita minusta. :oops:

Jännä on sellainen, kun ei maanantaiaamuna tiedä, mistä itsemme keskiviikkona löydetään. Tai miten sinne päädyttiin. Sellainen joka kutkuttaa kivasti vatsanpohjasta useammankin kerran päivän aikana. Öistä puhumattakaan.

Pelottavakaan ei ole minusta synonyymi jännälle.
Jännämies-termi ei ole mikä tahansa, se on vauvalta tänne rantautunut, tietty termi.

Se ei kuvaa jotain luotettavaa aviomies-hurmuria joka on ihanalla tavalla jännä ja joka päättää yllättää vaimonsa jollain hotelliviikonlopulla tai kukkakimpulla, vaan joka jossain vaiheessa on väkivaltainen. Se on siis itsekäs sika.

Jännämies-termi ei ole mikä tahansa, se on vauvalta tänne rantautunut tietty termi.

Se ei kuvaa jotain luotettavaa aviomies-hurmuria joka on ihanalla tavalla jännä ja joka päättää yllättää vaimonsa jollain hotelliviikonlopulla tai kukkakimpulla, vaan joka jossain vaiheessa on väkivaltainen. Se on siis itsekäs sika.

Jaa no sit. Vaimonpieksijä ois parempi nimitys. Niistä pysyn kaukana. Tai ainakin tarpeeksi kaukana vaikka olisivat ystäviäni.

Jaa no sit. Vaimonpieksijä ois parempi nimitys. Niistä pysyn kaukana. Tai ainakin tarpeeksi kaukana vaikka olisivat ystäviäni.
Jep. Jännämiehet saavat hyvin naisia ja ovat niille maireita, mutta jossain vaiheessa nyrkki heiluu.
Tauski/Matti Nykänen kuvaa hyvin heidänlaisiaan.

Yhteistyössä