Miksi joillekin kirppareille kertakaikkiaan eksyy vain 'huonoa' tavaraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Yleensäkin, sen kirpparin olemus on kertavilkaisulla 'ai tämmöinen' ja myynnissä enimmäkseen sellaista epämääräistä rojua ja rikkinäistä vaatetta.

Sit jotkut kirpparit pitävät kerta toisensa jälkeen myynnissä kunnollista tavaraa.

Vai kuvittelenko mä vaan?

Osa on moisia romupajoja, mut silti niissäkin pitää välillä käydä kun joskus niihin on eksynyt pöytä tai pari hyvääkin tavaraa...harmi vaan et ne on sit yleensä niin kalliita ettei malta ostaa.

Rikkinäinenkin vaate voi olla aarre, mutta joskus näkee kirppiksellä pesemättömiä lastenvaatteita. Ne harmittaa. Mutta onneksi oon jo senverta kokenut kirppisten koluaja, että näen kiertää tuollaiset pöydät ja kirppikset kaukaa. Siellä rojujen seassa tosin useimmiten on ne isoimmat löydöt ja alihinnoitelluimmat aarteet.

Et luule, niin se menee.

Ei mun tulis pieneen mieleenikään viedä meidän siistejä vaatteita mihkään paskatunkkakirppikselle. Ja uskon että tätä mieltä on moni muukin. Eli mä vien omat kamani siistiin paikkaan, jossa uskon kaupan käyvän koska siellä on pääasiassa siistiä tavaraa jonka vuoksi ihmiset sinne menee.

Kaikki tuommoiset kuolinpesäkamat ja mummon vintit tyyhjätään niihin resukirppiksille ja sen ne on tosiaan näköisiäkin.

Hmmm..olemme menossa huomenna myymään pojan pieneksi
käyneitä vaatteita, eli löytyy hyvää, vähän käytettyä ja
pestyä vaatetta kokoa 52-82 ja paljon!..
niin paikka on Valtterinkirppis :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Yleensäkin, sen kirpparin olemus on kertavilkaisulla 'ai tämmöinen' ja myynnissä enimmäkseen sellaista epämääräistä rojua ja rikkinäistä vaatetta.

Sit jotkut kirpparit pitävät kerta toisensa jälkeen myynnissä kunnollista tavaraa.

Kysehän on siitä millaista tavaraa myyjät sinne kirppareille tuovat. Ei kirpparin pitäjät yleensä voi valikoida sitä tavaraa, jos on kyse vuokrapöytäkirpparista. Tietysti nämä kontit ja muut ovat asia erikseen, mutta kyllä sielläkin on ollut myynnissä erimerkiksi rikkinäisiä turvaistuimia ja muuta käyttökelvotonta lastentavaraa, jota nyt lähinnä on joskus hakenut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

Kysehän on siitä millaista tavaraa myyjät sinne kirppareille tuovat. Ei kirpparin pitäjät yleensä voi valikoida sitä tavaraa, jos on kyse vuokrapöytäkirpparista. Tietysti nämä kontit ja muut ovat asia erikseen, mutta kyllä sielläkin on ollut myynnissä erimerkiksi rikkinäisiä turvaistuimia ja muuta käyttökelvotonta lastentavaraa, jota nyt lähinnä on joskus hakenut.

Niin, mutta mun silmissä ne epämääräiset tavarat silti kerääntyy enemmän joillekin tietyille kirppiksille, joissa haiseekin sellaiselta tunkalta.

Meidän kaupungin paras kirppis meni ja loppui, keräs varoja urheiluseuralle ja siitä vastas kylä semmoinen tätönen, joka kehtas suoraan sanoa että TUON viet takas kotiis.... Piti huolen että paikka pysyi siistinä ja että tavarat oli ehjiä ja puhtaita. Ties mikä liikkuu ja sanoi suoraan että laske/korota hintaa.
Eikä haissu 'kirppikselle'.

Yhteistyössä