voi taivas... "lopetti päikkärit 2-vuotiaana"... :headwall: teilläkö 2-vuotias saa itse päättää koska nukkuu?Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:No sun pitäis kysyä sitä suoraan lapsilta. MIKSi he lopettivat päikkärit jo 2 vuotiaina? Itse olisin ollut enemmän kun tyytyväinen jos lapset ois nukkuneet päikkäreitä vaikka 5 vuotiaiksi. Olis ollut edes yksi rauhallinen hetki päivässä :snotty:
Just sama vastaus kuin jääenkelillä. Ja siinä mielessä meillä tosiaan 2-vuotias sai itse päättää, koska nukkuu, ettei päiväunille pakotettu eikä pakoteta, jos ei niitä halua.Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi taivas... "lopetti päikkärit 2-vuotiaana"... :headwall: teilläkö 2-vuotias saa itse päättää koska nukkuu?Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:No sun pitäis kysyä sitä suoraan lapsilta. MIKSi he lopettivat päikkärit jo 2 vuotiaina? Itse olisin ollut enemmän kun tyytyväinen jos lapset ois nukkuneet päikkäreitä vaikka 5 vuotiaiksi. Olis ollut edes yksi rauhallinen hetki päivässä :snotty:
Nautitko sie jotenkin siitä, että siulla on valtaa lasten yli ja voit pakottaa ne tekemään niinkun haluat, koska olet aikuinen? Jos lasta ei silminnähden väsytä, eikä niin miksi ihmeessä sen pitää nukkua? Koska äiti päättää niin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi taivas... "lopetti päikkärit 2-vuotiaana"... :headwall: teilläkö 2-vuotias saa itse päättää koska nukkuu?
Siksi, kun nukahtaa yöunille vasta klo 23.Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Kerrohan sinä miten ne lapset ois saaneet nukkumaan 2 vuotiaina jos niitä ei ole väsyttänyt? Mielusti ottaisin viisaita neuvoja vastaan. Kun itse ne ole saanut lapsiani väkisin nukutettua. Toki voin huudattaa lasta 2 tuntia vuoteessa ( sitäkin on kokeiltu ).Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi taivas... "lopetti päikkärit 2-vuotiaana"... :headwall: teilläkö 2-vuotias saa itse päättää koska nukkuu?Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:No sun pitäis kysyä sitä suoraan lapsilta. MIKSi he lopettivat päikkärit jo 2 vuotiaina? Itse olisin ollut enemmän kun tyytyväinen jos lapset ois nukkuneet päikkäreitä vaikka 5 vuotiaiksi. Olis ollut edes yksi rauhallinen hetki päivässä :snotty:
No oisko väenvängällä pitänyt lyödä halolla päähän että ois nukahtanut ja sitten kiekkua sinne puolille öin että nukahtaa? Hahahahha.Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:2-vuotiaat päättävät omista rytmeistään, johan on touhua..
No mua taas ei kiinosta miten päiväkodissa lapset nukkuvat.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kertokaas millaset päikkärisysteemit teillä on ollu, joiden 2-vuotiaat on "ite" jättäneet ne unet pois? kun kas kummaa ei päiväkodeista löydy yhtäkään tuon ikäistä joka ei sen 2,5 tunnin lepohetken aikana sinne nukahtaisi, ennenmmin tai myöhemmin.
Nuijanukutus ei taida olla ihan laillista toimintaa, joten vaikea sitä lasta on väkisinkään saattaa unten mailleAlkuperäinen kirjoittaja ap:voi taivas... "lopetti päikkärit 2-vuotiaana"... :headwall: teilläkö 2-vuotias saa itse päättää koska nukkuu?