Miksi ja kuinka usein kirjoitatte tälle palstalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnu2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninnu2

Vieras
Pientä Galluppia... Kiinnostaisi tietää, miksi kirjoitatte tänne ja kuinka usein luette viestejä? Kaksplussassa oli mielenkiintoinen juttu nettiäideistä. Eli itse luen minua kiinnostavat viestit lähes joka aamu (olen tottunut aloittamaan työpäivän lukemalla sähköpostit ja tuntuu, etten pääse käyntiin kotonakaan, jos en lue minulle tarkoitettuja viestejä ;) eli kun ei enää tule postia, niin jotakin pitää nyhjäistä). Myös näin illalla saatan käydä vilkaisemassa listan, kun lapsi nukkuu tai kun muka teen opintoja neitssä. Opinnot vaatii pidempää keskittymistä, täällä voi vain pistäytyä eli sopii lyhytjänteiseen elämäntyyliin. Niin, ja tykkään tästä sivustosta siksi, että tempo on hitaampi kuin esim. Kaksplussan sivuilla, joita ei ehdi omalla tahdilla seurata.

Minä käyn lukemassa näitä viestejä nykyään ehkä muutaman kerran viikossa -yleensä iltaisin, kun vauva on nukahtanut ja on vähän omaa aikaa.

Jos täällä on itseä koskettava aihe ja haluan kommentoida sitä, niin kommentoin. Muutaman kerran olen myös itse kysynyt täältä apua ja yleensä on tullutkin hyviä vinkkejä joihinkin pulmiin:)

Itse käyn lähes päivittäin lukemassa otsikot. Yleensä näin illalla on paremmin aikaa kun tyttö nukkuu. Näistä sivuista kuulin ystävältä joka sai vauvan ennen minua. Pikkuisen hymyilytti, kun hän kertoi mitä Elleissä oli sanottu siitä ja siitä asiasta. Sitten loppuodotuksessa, kun olin kotona ja aikaa kävin silloin tällöin lukemassa ja "hurahdin" jotenkin... Kokkemtoin toisinaan jos siltä tuntuu ja olen muutaman kerran itse kysynytkin jotain.

Silloin tällöin käyn, kun lapset nukkuu. Ehkä noin joka toinen päivä. Joskus jotain kirjoitankin. Ei ole paljon tuttavia täällä lähellä kotiamme, joten jossaki vaihtelen vähän ajatuksia.

Aloitin lukemaan, kun olin 12. viikolla raskaana kun aloin hakemaan tietoa, silloin odotus puolella luin n. kerran päivässä. Kommentoimaan aloin vasta loppu raskaudesta, jolloin minulla oli jo kokemusta ja neuvoja vasta raskautuneille :) Vauvanhoito puolella vierailen 1-7 kertaa viikossa eli n. kerran päivässä, joskus taas unohtuu kun on muuta tekemistä. Kommentoin jos on sellainen aihe johon on sanottavaa ja luen itseäni kiinnostavia otsikoita ja niiden kommentteja. Paljon olen täältä vinkkejä ja neuvoja saanut. Itselläni ei ole samassa tilanteessa olevia tuttavia tai ystäviä joten täällä on hyvä jutella :)

Minulla on kone olohuoneessa ja heti aamusta laitan päälle kun pitää käydä hoitamassa Huutonettijuttuja =) + lukea sähköpostit. Silloin tällöin istahdan koneelle ja vilkaisen tänne onko kiinnostavia juttuja. Nykyään usein myös kirjoittelen kun taas aikaisemmin vaan lueskelin. Meillä lapset menee nukkumaan jo klo 20 ja mies tulee myöhään töistä joten luppoaikaa on ja päiväuniaikana (2,5 tuntia) pitää olla hiljaa joten ei oikein muutakaan tekemistä ;).

Niin sitä vaan on jäänyt nettikoukkuun...

Yhteistyössä