Miksi ihmiset päästävät itsensä sairaanloisen...

Markiisi musculocutaneus

Aktiivinen jäsen
20.05.2007
16 458
1
38
tampere
lihaviksi siis yli 150kg ja reilusti :o
miksi??
Tänään kävi oikeesti ihan sääliksi yksi pariskunta naisella oli vaikeuksia päästä autosta edes ulos ja hän oli niin iso että ei pystynyt ees kunnolla laittaa tankkaupisteeseen korttia kun jalka ei noussu :o 2metrin kävely ja hyvä kun pystyssä pysy kun puuskutti.
ja painoa oli varmaan lähemmäs toistasataa..mies oli samanlainen :'( Kyllä säälitti jokseenki..
ja mä vaan ihmettelen en syyllistä jos joku vetää herneet...

Samaa mä olen itse ihmetellyt kun tullut katsottua dokkareita noista maailman lihavimmista ihmisistä. Siis eikö siinä about 150 kilon paikkeilla viimeistään tuu sellanen olo, että ehkä kannattais alkaa katsoa niitä syömisiä.

Se sairaalloinen ylipaino on sairaus...siis se sairaalloinen syöminen siellä taustalla. Miksi ylipäätään ihmiset hankkivat tupakoinnilla itselleen keuhkosyövän? Se riippuvuus siihen tupakkaan on sama kuin ruokaan...

Tiedän, mistä puhun. Mulla on koko elämäni ollut syömishäiriö, pahimmillani painoin 135 kg lasten saannin jälkeen, nyt 100 kg ja helppoa ei ole ollut...

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Samaa mä olen itse ihmetellyt kun tullut katsottua dokkareita noista maailman lihavimmista ihmisistä. Siis eikö siinä about 150 kilon paikkeilla viimeistään tuu sellanen olo, että ehkä kannattais alkaa katsoa niitä syömisiä.

Nimenomaan.Kun on oikeesti niin iso että kuolemaa jo odotellaan kun joku paikka pettää.Mä en tajua :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pulla:
Se sairaalloinen ylipaino on sairaus...siis se sairaalloinen syöminen siellä taustalla. Miksi ylipäätään ihmiset hankkivat tupakoinnilla itselleen keuhkosyövän? Se riippuvuus siihen tupakkaan on sama kuin ruokaan...

Tiedän, mistä puhun. Mulla on koko elämäni ollut syömishäiriö, pahimmillani painoin 135 kg lasten saannin jälkeen, nyt 100 kg ja helppoa ei ole ollut...

ja tupakkaa ei ole pakko vetää, mut syödä täytyy.. joten helpompi on lopettaa tai pysyä kohtuudessa tupakanpoltossa kuin syömisessä

On tuokin korkea paino ollu mutta mä nimenomaan mietin niitä joilla oikeesti kävely tuottaa vaikeuksia terveys pettää ihan just ja painoa on paljon enemmän.

mä kyllä ymmärrän että suklaata ei voi vastustaa jos himo tulee=) Mutta juu kyllä sitä siinä vaiheessa alkais miettiä terveyttä aika vakavasti ku olis yhtä pitkä kuin leveä...

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:

On tuokin korkea paino ollu mutta mä nimenomaan mietin niitä joilla oikeesti kävely tuottaa vaikeuksia terveys pettää ihan just ja painoa on paljon enemmän.

Niin, ei mulla mitään terveyshaittoja vielä ole ollut ja toivottavasti ei tulekaan. Mutta tiedätkö, sitä on omille läskeilleen niin sokea ja se ruoka koukuttaa niin pahasti, että mä ymmärrän täysin, että voi lihoa 180-kiloiseksi vaikka...

Yksittäisellä ihmisellä perheessä sen kai vois selittääkin sairaus. Mutta miten, kun näkee perheen jossain, kaupassa, missä tahansa... Joissa molemmat vanhemmat on reilusti ylipainosia, siis ihan REILUSTI ja jokainen lapsi enemmän tai vähemmän, ei pyöreä vaan oikeesti lihava. Ja varsinkin jos tällasella perheellä kauppaostokset on lähinnä sokeria ja rasvaa sisältävää...

Ei kaikki ole noin mustavalkoista. Mieluiten miettisin, että mitä näille ihmisille on tapahtunut, kun reaktiona on liikasyönti. Ääripäänä sitten nämä jotka näännyttävät itsensä hengiltä. Tulos on molemmissa tapauksissa ihan sama.

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:

Niin, ei mulla mitään terveyshaittoja vielä ole ollut ja toivottavasti ei tulekaan. Mutta tiedätkö, sitä on omille läskeilleen niin sokea ja se ruoka koukuttaa niin pahasti, että mä ymmärrän täysin, että voi lihoa 180-kiloiseksi vaikka...

Toivottavasti ei tulis.Ja kyllä mä toisaalta ymmärrän et ihmisen täytyy olla aika pohjalla et päästää itsensä niin isoksi että kaikki on vaikeeta.Ja tällä oli mies vielä samanlainen :/ Ei muuten ollu kovin vanhoja ihmisiä noin 40v.

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Yksittäisellä ihmisellä perheessä sen kai vois selittääkin sairaus. Mutta miten, kun näkee perheen jossain, kaupassa, missä tahansa... Joissa molemmat vanhemmat on reilusti ylipainosia, siis ihan REILUSTI ja jokainen lapsi enemmän tai vähemmän, ei pyöreä vaan oikeesti lihava. Ja varsinkin jos tällasella perheellä kauppaostokset on lähinnä sokeria ja rasvaa sisältävää...

Ruokailutottumukset.