Miksi ihmiset on niin välinpitämättömiä?

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Minkä ihmeen takia ihminen ei ajattele omaa parastaan, läheisiänsä, lapsiansa? Jos käy kuoleman porteilla ja siitä selviää, miksi sen jälkeen pitää toimia niin, että on vaan ajan kysymys koska ollaan taas niitä portteja kolkuttelemassa, ja erittäin suurella todennäköisyydellä niistä sitten astutaan sisään? Ei voi muuta kuin ihmetellä... :headwall:

Kaveri sai vajaa 3 viikkoa sitten aivoverenvuodon, tiistaina pääsi kotiin "tuomion" kanssa, että jos yhdenkin tupakan poltat niin se voi sitten olla siinä sun tarinas. Ja mitä tekee tää idiootti, vetää röökiä entiseen malliin, ja nyt suunnittelee halloween bileitä lauantaiks, että vois ottaa vähän kuppia |O Ja idiootti vaimonsa siinä mukana |O

No näitähän näkee meilläkin os:lla, vasta olleet haimatulehduksen takia teholla henkihieverissä ja mitä nää sankarit tekee kun menee kotiin? ottaa "pari saunakaljaa" ja eiku taas teholle. Mun mielestä näille pitäis tehdä joku raja siihen montako kertaa niitä siellä teholla hoidetaan. Tajuttoman kallista. Sun kaverilla on siinä vaiheessa kun oikeesti halvaantuu, vähän myöhäistä tajuta et ois pitäny lopettaa. Kaikki ei vaan tajua..

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
No näitähän näkee meilläkin os:lla, vasta olleet haimatulehduksen takia teholla henkihieverissä ja mitä nää sankarit tekee kun menee kotiin? ottaa "pari saunakaljaa" ja eiku taas teholle. Mun mielestä näille pitäis tehdä joku raja siihen montako kertaa niitä siellä teholla hoidetaan. Tajuttoman kallista. Sun kaverilla on siinä vaiheessa kun oikeesti halvaantuu, vähän myöhäistä tajuta et ois pitäny lopettaa. Kaikki ei vaan tajua..

Niinpä :/ Mä kyllä luulen, että se on kuolema sitten jos ja KUN tulee uusi aivoverenvuoto. Ja mä en todellakaan halua olla silloin paikalla.

Yhteistyössä