Miksi ihmiset harrastavat seksiä, jos he eivät halua vauvaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En ymmärrä

Vieras
Minusta seksin harrastaminen ilman että saa vauvan on ihan tyhmää ajan ja energian haaskausta, varsinkin kun se on niin ällöttävää ja likaista touhua, jota tehdään likaisilla ja syntisillä ruumiinosilla.

No johan on provo! :) Jos ei ole niin.. ei sinun tarvikkaan pitää seksistä, ollenkaan. Adoptoi lapsi esim Kiinasta tai viisi. Voit silloin ihan rauhassa kasvattaa hämäkin seitit haaroväliisi..mutta oikeasti seksi, läheisyys jne on sitä mitä ihminen tarvitsee pysyäkseen ihmisenä! :)

No johan on provo! :) Jos ei ole niin.. ei sinun tarvikkaan pitää seksistä, ollenkaan. Adoptoi lapsi esim Kiinasta tai viisi. Voit silloin ihan rauhassa kasvattaa hämäkin seitit haaroväliisi..mutta oikeasti seksi, läheisyys jne on sitä mitä ihminen tarvitsee pysyäkseen ihmisenä! :)

Mitä provoa viestissäni on? Eivät kaikki pidä seksistä, en ainakaan minä koska minut on siihen lapsena liian varhain pakotettu. Lapsia minä en koskaan hanki, sillä inhoan lapsiakin, sillä heti lapsia ajatellessani tulee mieleen minä itse lapsena ja se kuinka minut raiskattiin.

Yhteistyössä