miksi ihmessä? kuomat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh?

Vieras
Miksi ihmeessä jotkut ovat jo pukeneet lapsilleen jalkaan talvikengät eli kuomat????

Olen nähnyt nyt jo monta lasta joilla on kuoman saappaat jalassa, miksi?????????

Öö, tuota...ois varmaan kannattanut kysyä niiltä vanhemmilta, ehkä.....
Tosin mäkään en tiennyt että Kuomien käytölle on joku "aikarajoitus", vähän niinkuin nastarenkaille(?)
;)

Alkuperäinen kirjoittaja Järkilinjalla;22175250:
Siksi ettei kaikki ole samanlaisia hienohelmoja kuin sinä. :)

Edelleenkin meidän 10v on sitä mieltä, että kuomat on kaikkein lämpimämmät talvikengät mitä löytyy. On kokeiltu kalliita goretexejä sun muita, mutta niissä jalat palelee, vaikka olis millanen sukka. Kuomat rulettaa:)

[QUOTE="Josa";22175284]Edelleenkin meidän 10v on sitä mieltä, että kuomat on kaikkein lämpimämmät talvikengät mitä löytyy. On kokeiltu kalliita goretexejä sun muita, mutta niissä jalat palelee, vaikka olis millanen sukka. Kuomat rulettaa:)[/QUOTE]

Kuomat on tosiaan lämpimät. Mulla ikää 'hiukan' enemmän kuin tyttärelläsi ja talvisin käytän työssäni joka päivä kuomia. :) Mutta minä olenkin pph ja meidän ei tarvi hienostella. ;)

[QUOTE="vieras";22175218]Öö, tuota...ois varmaan kannattanut kysyä niiltä vanhemmilta, ehkä.....
Tosin mäkään en tiennyt että Kuomien käytölle on joku "aikarajoitus", vähän niinkuin nastarenkaille(?)
;)[/QUOTE]

"Kuomien käyttöaika 1.11.-30.3., ennen tai jälkeen käytössä olevista Kuomista sakkorangaistus." :p

Yhteistyössä