Miksi ihmeessä vanhemmat eivät ilmoita jos lapsi ei pääse synttäreille??

Meillä oli eilen kaverikutsut. 3 poikaa jäi tulematta. Heistä vain yksi ilmoitti kuten kuuluukin, että ei pääse. Kutsukortissa oli nimeni ja numeroni sekä pyyntö ilmoittaa jos ei päse tulemaan. No oma poikani ei näitä kavereita kaivannut kun muitakin vieraita oli, mutta itse mietin, että onpa huonoa käytöstä näiltä vanhemmilta. Toki on voitu unohtaa tai kutsukin voinut hävitä. Tosin kutsut jaettiin jokaisen postilaatikkoon, et melko varmasti vanhemmat ovat ne nähneet. Nämä molemmat pojat eivät tulleet erään toisenkan pojan synttäreille, mutta silloin toinen heistä sentään ilmoitti että ei pääse. Tällaistahan sattuu joo, mutta en mitenkään voi ymmärtää, että aikuiset ihmiset ei viitsi vaikka viestiä laittaa, että lapsi ei pääse juhliin :attn: Kyse on ekaluokalaisista ja poikani sanoi, että kumpikaan näistä luokkatovereista ei hänelle suoraakaan koulussa ilmoittanut esteestä.

En voi kuin ihmetellä :eek:
 
Mulle on pari kertaa käyny etten ole tosiaan muistanu ilmottaa, nytkin päiväkotikaveri oli kutsun laittanu pojalle mutta oltiin koko porukka kipeenä niin en edes muistanu koko juttua. Mutta jos suinkin muistan niin kyllä ilmotan että ei pääse tulemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo on kyllä kurjaa. Meille kun on sattunut sitäkin, että aikuisetkaan kutsutut ei älyä ilmoittaa pääsevätkö tulemaan vai eivät.
niimpä. meillä oli viime vuonna pojan 3v synttäreille kutsuttu miltei 30henkeä. alle kymmenen tuli ja yksi perhe ainoastaan ilmoitti etteivät pääse :| mua nyppii eniten se et varaan ruokaa kuitenkin sen mukaan mitä oletan ihmisiä tulevan kun pyydän asiasta ilmoittamaan.. sit menee tosi paljon ruokaa ja rahaa hukkaan kun porukka ei tulekaan.
 

Yhteistyössä