miksi ihmeessä en osaa`??? (naisen päällä olo)

• Viestiketjun aloittaja Kuollu lahna ja onneton seksissä
  • Ensimmäinen viesti
Jos itseni kuvittelisin miehesi tilalle, ehdottaisin seuraavaa...

Koita nauttia puuhasta itse. Se että huhkit päällä naama irvessä ei tunnu kivalta. Parhaalta tuntuu se, että kumppani nauttii itse tekemisestään. Miestä kiihottaa/tyydyttää huomata että saa kumppanin nauttimaan seksistä.
Eli älä mieti miestäsi ja mistä hän tykkää, vaan koita itse laueta miehesi päällä ja anna hänen huomata että nautit hänen "antimistaan".

Kokeile ja kerro miten kävi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Köllykkä:
Jos itseni kuvittelisin miehesi tilalle, ehdottaisin seuraavaa...

Koita nauttia puuhasta itse. Se että huhkit päällä naama irvessä ei tunnu kivalta. Parhaalta tuntuu se, että kumppani nauttii itse tekemisestään. Miestä kiihottaa/tyydyttää huomata että saa kumppanin nauttimaan seksistä.
Eli älä mieti miestäsi ja mistä hän tykkää, vaan koita itse laueta miehesi päällä ja anna hänen huomata että nautit hänen "antimistaan".

Kokeile ja kerro miten kävi ;)
Huomenta!

Peesi tälle!

Keskity vain omaan nautintoon ja anna miehen "tietää" mikä hänen tekemisistään tekee sinulle namia! :flower:

Ei siinä sanoja tarvita, anna huokausten tulkita itseäsi... =)

Onkos sitä nyt pakko rodeota harrastaa... Onhan sitä muitakin eläinmalleja, kuten klassinen koira ja on siinä miehellä sellaiset näkymät että ei lerpahda.. :p..
Muuten siitä ratsastamisesta, kun nojaat itseäsi taaksepäin, niin pysyy paremmin sisällä... etukumarassa pyrkii karkaamaan..

Itse en ole ikinä harrastanut tuota ylös-alas liikettä, vaan aina nojannut mieheen ja "keikutellut" itseäni siinä päällä. On ne tykänneet, nykyinen ehkä vähän liikaakin, haluaisi minut aina päälle.

Tosiaan vaikea kuvitella miten ei tunne että onko mies vielä sisällä, varsinkin jos ratsastaa väärinpäin (eli selkä mieheen päin). Tuossahan sen juuri tuntee kun on niin vastakkaiset kulmat.

En kyllä osaa auttaa tässä muutakuin muidenkin neuvoilla, pidä pientä taukoa ja yritä rentoutua, liika yrittäminen on pahasta. Jaksamisia :hug:

itse en myös osaa tuota päällä olemista,ja se ei niin tunnu hyvälle..
mies on mua aika paljon pidempikin.
joskus olen koittanu tuota kyykyssä rynkyttämistä mutta reidet huutaa samantien.
(vaikka olenkin todella urheilullinen)

sanoin miehelle että laita semmoset jumpparenkaat kattoon niin voin nostella itteeni sitte B)

mitähän vieraat semmosista sanois...

ja yleensä teen jotain muuta,semmosta mitä osaan ja oon hyvä :p en tietenkään aina,ettei totu liian hyvälle :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja galla:
itse en myös osaa tuota päällä olemista,ja se ei niin tunnu hyvälle..
mies on mua aika paljon pidempikin.
joskus olen koittanu tuota kyykyssä rynkyttämistä mutta reidet huutaa samantien.
(vaikka olenkin todella urheilullinen)

sanoin miehelle että laita semmoset jumpparenkaat kattoon niin voin nostella itteeni sitte B)

mitähän vieraat semmosista sanois...

ja yleensä teen jotain muuta,semmosta mitä osaan ja oon hyvä :p en tietenkään aina,ettei totu liian hyvälle :LOL:
Ihan pakko kysyä.. Miten se miehen pituus vaikuttaa? Itse olen n. 10cm miestäni lyhyempi eikä ole tuntunut missään. Pitäisikö eroa olla sitten useampi 10cm?

Yhteistyössä