Miksi ihmeessä toi mies käyttäytyy näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emäntä pihalla kuin lumiukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emäntä pihalla kuin lumiukko

Vieras
Mun mies on menny ihan kummalliseksi. Se ei ole ikinä ollut minusta mustasukkainen eikä ole koskaan ollut mitään syytäkään. Nyt se on sitten yhtäkkiä oikein kunnolla. :headwall:

Meillä on jo pari vuotta ollut seksiä aika harvakseltaan 1-3 kertaa viikossa. Viime aikoina olen ollut arkisin niin väsynyt ja heikkokuntoinen, etten ole jaksanut. ollaan sitte lähinnä viikonloppuisin painiskeltu. Luulis, että tuo mies tietää, että olen väsynyt ja heikko, kun en sitä siltä mitenkään salaile, vaikken joka päivä kehtaakaan valittaa.

Joka helvetin kerta kun menen halaamaan ja suukottamaan miestä, se kysyy "mitä tuhmaa olet tehnyt kun noin käydyt?" ja minä olen sitte ihan hoo moilasena! Aina olen tykänny sitä halailla ja suukotella vaikka seksihalut onkin suuresti vaihdelleet.

Ja muutenkin toi käyttäytyy niin kuin kuvittelis että mulla on joku salasuhde. Jos ei muuten niin netin kautta. Mistä se saa tuollaisia päähänsä?

:attn:

Oikeasti.. kertokaa... ahistaa jo tuo jatkuva kysely ja kyttääminen. Kohta ei varmaan kauppaankaan päästä yksin...

Ja sekin vielä, että joskus kun on riitaa niin se sanoo mulle, että antaa heittää tai että laiskempaa akkaa saa etsiä. Sitten kun vastaan että selvä tai no senku etit, niin sitten se suuttuu mulle lisää ja sanoo, että "sitähän sinä just haluaisit!"

Olen ihan pihalla. En todellakaan haluais mitään muita miehiä, enkä edes naisia. Pelkään ihan hulluna eroa, en minä pärjäis. Ihan tyhjästä kehitelee aina noita riitoja ja sitten saa aina väännettyä ne niiin että minä muka haluan erota... :headwall:

meillä olen huomannut samantyylistä käytöstä, mutta ei ole yhtä mustasukkainen kuin miehesi..Laiskaksikkin on haukuttu!
mutta aloin miettiä tuota seksin määrää, sanontahan kuuluu: "jos lakkaa saamasta, se näkyy naamasta" .... Mitä useammin meillä hommaillaan, sitä paremmalla päällä tuo ukkokin on :)
Toista sillä ei myöskään ole, kun on myös töissä ja kotona aina.

Yhteistyössä