Miksi ihmeessä... (Tartu mikkiin ohjelmasta )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:

Mä kyl mietin että oiskohan yks mun tuttu siinä kisailemassa et jos se on sit antanu jotain yhteystietoja et pääsis yleisöön... Vähänkö muuten kiinnostais mennä :whistle:

Jos joudutkin laulamaan? Oot kuiteski kännissä laulellu jossain, ja bongasivat sut sieltä ja nyt se aito esitys tulee telkusta!!! *vitsi*

No hyvänen aika - mää ihmeessä! Tarttekko lastenvahtia? ;)

No periaatteessa joo tarttisin jos sinne päätän lähteä... Mutta toi LillaSysteri on kyllä mulle muutaman hoitokeikan "velkaa" :whistle: Niin ja tarttenhan mä autonkin jos sinne lähen, mutta onneks porukoilla on taas auto jota voisin lainata... Hmmmm... Se ois 18pv tätä kuuta.

Mut jos ei muuten järkkäänny, ni kyllähä me voidaan tulla "kotona" pyörähtää :whistle:

Onkos teillä sillon kaks autoo? Siis jos M on töissä et pääsisit tulemaan, kun siellä (tampereella ) tarttis olla kolmen maissa eli mun ajotyylillä tarttis lähtee jo puolenpäivän jälkeen ajelee :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mut jos ei muuten järkkäänny, ni kyllähä me voidaan tulla "kotona" pyörähtää :whistle:

Onkos teillä sillon kaks autoo? Siis jos M on töissä et pääsisit tulemaan, kun siellä (tampereella ) tarttis olla kolmen maissa eli mun ajotyylillä tarttis lähtee jo puolenpäivän jälkeen ajelee :laugh:

Juu kyllihän meillä on! ..ja jos et hirviä tolla uudemmalla ajella, niin saisit vaikka ihan lainaan ton meitin vanahemman version ;) ..ja voidaan kyllä tulla tod näk jo edellisiltana jakamaan arkemme kanssasi :laugh:

Nonnih... Nyt on lapsenlikka ja auto hoidettu, kiitos jo etukäteen :heart:
Varmistin siis mukanaoloni tossa äsken... Tuli vielä erikseen kirje postissa, eli kai ne sit tosi kovasti haluaa mut sinne :whistle: :laugh:
Ja tosiaan kyse on siitä kun puoltoista vuotta sitten oon käyny luikauttaa pätkän siinä niitten teltassa :D

Yhteistyössä