Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Mä kyl mietin että oiskohan yks mun tuttu siinä kisailemassa et jos se on sit antanu jotain yhteystietoja et pääsis yleisöön... Vähänkö muuten kiinnostais mennä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kai:sinne voi mennä ketä vaan..turhaan metelöit asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:No hyvänen aika - mää ihmeessä! Tarttekko lastenvahtia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Miten sait sen kutsun? Siis postin mukana vaiko mitenkä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Miten sait sen kutsun? Siis postin mukana vaiko mitenkä? =)
Sähkikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Mut jos ei muuten järkkäänny, ni kyllähä me voidaan tulla "kotona" pyörähtää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Miten sait sen kutsun? Siis postin mukana vaiko mitenkä? =)
Sähkikseen.
Kiva!
Ootko ollu antamassa joskus niitä "laulunäytteitä"?
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Mut jos ei muuten järkkäänny, ni kyllähä me voidaan tulla "kotona" pyörähtää![]()
Onkos teillä sillon kaks autoo? Siis jos M on töissä et pääsisit tulemaan, kun siellä (tampereella ) tarttis olla kolmen maissa eli mun ajotyylillä tarttis lähtee jo puolenpäivän jälkeen ajelee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ompa jännää..sit sie tietty ilmotat tänne millon ne näyttää telkasta sen ohjelman, eikös niin? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ompa jännää..sit sie tietty ilmotat tänne millon ne näyttää telkasta sen ohjelman, eikös niin? =)
Jaa-a... Sen asian laitan harkintaan![]()